  • 1. Data: 2005-03-13 09:52:50
    Temat: Banki zagraniczne maja informowac US w Polsce o kontach Polakow
    Od: " Robin" <r...@g...pl>

    Witam,

    Czytalem na jakiejs stronie, ze wg nowego prawa. Banki zagraniczne maja
    informowac US w Polsce o kontach Polakow. Czy to prawda? Ktore kraje tego nie
    robia?

    Prosze o odpowiedz,
    Dzieki,
    Robin

  • 2. Data: 2005-03-13 10:00:21
    Temat: Re: Banki zagraniczne maja informowac US w Polsce o kontach Pola
    Od: " Robin" <r...@N...gazeta.pl>

    Robin <r...@g...pl> napisał(a):

    Od 1 października 2003 roku Polacy mogą swobodnie zakładać konta i lokaty w
    instytucjach finansowych niemail wszystkich krajów świata. W ten sposób,
    jednak tylko do końca 2004 roku, w świetle prawa, mogą uciec przed
    opodatkowaniem zysków kapitałowych. Od początku 2005 roku niemal wszystkie
    kraje 25., poza Austrią, Luksemburgiem i Belgią (oferują klientom anonimowe
    konta bankowe, objęte tajemnicą), będą informować polskiego fiskusa o
    depozytach obywateli polskich. Założenie konta w zagranicznym banku nie jest
    tak łatwe jak w banku krajowym.

    ze strony
    http://tinyurl.com/7xcfp

    Robin

  • 3. Data: 2005-03-13 13:48:41
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robin wrote:

> [...]
    > depozytach obywateli polskich. Założenie konta w zagranicznym banku nie jest

    Jak będą informować to stracą klientów i na tym polityka bankowa
    zakończy swoją działalność.
    Co mi za różnica, z którego banku będę przelewał wierzytelnosci na świecie.