  • 1. Data: 2005-03-13 01:24:02
    Temat: Kredyt konsumpcyjny
    Od: "Aga" <j...@w...pl>

    Witam,
    tak szukałam że mam mętlik w głowie o tych kredytach. Potrzebuję troche
    gotówki ok 10000zł. Co szanowni bankierzy byście polecili dla mnie? Minimum
    formalności max profitu.

    Pozdrawiam
    Aga

  • 2. Data: 2005-03-13 06:49:34
    Temat: Re: Kredyt konsumpcyjny
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Potrzebuję troche gotówki ok 10000zł. Co szanowni bankierzy byście
    > polecili dla mnie? Minimum formalności max profitu.

    wyślij kilka wniosków o kredyt i czekaj ...
    --
    www.kredyt.org.pl

  • 3. Data: 2005-03-14 09:19:49
    Od: bankier <a...@w...pl>

    Aga napisał(a):
> [...]
    > gotówki ok 10000zł. Co szanowni bankierzy byście polecili dla mnie? Minimum

    Trochę mylący adres ale sprawdź:
    www.ebezpieczenstwo.neostrada.pl

    polecam mbank lub Raiffeisen w zależności od dochodów
    Arek