  • 1. Data: 2005-03-13 09:11:33
    Temat: Historia zmian oprocentowania lokat Pekao
    Od: Wojtek Bobrowicz <w...@u...gazeta.pl>

    Witam.

    Czy istnieje mozliwość sprawdzenia historii zmian oprocentowania lokat w
    Pekao SA? Tak z ostatnich np. 5 lat? Może istnieje gdzieś w sieci jakaś
    tabela zmian albo coś w tym stylu?
    Z góry dzięki za info.

    pozdrawiam
    WB

  • 2. Data: 2005-03-13 15:39:09
    Temat: Re: Historia zmian oprocentowania lokat Pekao
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojtek Bobrowicz <w...@u...gazeta.pl> wrote:
    > Czy istnieje mozliwość sprawdzenia historii zmian oprocentowania
    > lokat w Pekao SA? Tak z ostatnich np. 5 lat? Może istnieje gdzieś w
    > sieci jakaś tabela zmian albo coś w tym stylu?

    Czwartkowa Rzepa - dodatek moje pieniadze - ale przesledzic to sobie sam
    bedziesz musial.
    Ewentualnie prosic w banku.