  • 11. Data: 2006-05-11 14:57:18
    Temat: Re: Banki, które dbają o swojego klienta?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Obstawiałbym Multi.

    Bingo ;-) Chociaż muszę przyznać, że mnie wczoraj zaskoczyli -
    wnioskowałem przez Internet o KK (twardziel jestem, to trzecia próba w
    ciągu ostatnich dwóch lat, wcześniej nawet nikt nie raczył oddzwonić i
    powiedzieć żebym spadał), no i zadzwoniła pani i powiedziała, że
    ponieważ taki stary klient jestem, to wystarczy że im wyślę papierowy
    wniosek. Zobaczymy :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/