  • 1. Data: 2006-05-10 14:35:52
    Temat: KK - mam zapłacić zaliczkę za noclegi w Grecji
    Od: "damiahn" <d...@W...onet.pl>

    Witajcie,
    Wybieram się na kamping do Grecji. Dostałem od nich maila z załącznikiem w
    wordzie, gdzie widnieje coć na kształt mojej zgody na obciążenie mojej karty
    pewną kwotą.
    Mam wpisać numer karty, datę... i skan jednej i drugiej strony...
    Bardzo nieufnie podchodzę do tego bym mailem przesyłał komukolwiek takie
    rzeczy...
    Czy ktoś z Was z czymś takim miał już do czynienia...
    Czy nie jest to już przegięcie?
    jak się do czegoś takiego ustosunkować...?

    Pozdrawiam,

    Damian

  • 2. Data: 2006-05-10 14:39:53
    Temat: Re: KK - mam zapłacić zaliczkę za noclegi w Grecji
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "damiahn" <d...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktoś z Was z czymś takim miał już do czynienia...
    > Czy nie jest to już przegięcie?
    > jak się do czegoś takiego ustosunkować...?

    kwestia zaufania
    spotkałem się z wysyłaniem danych z KK na formularzu z pomocą faksu -
    instytucja na rzecz której była realizowana płatność była zaufana
    kwestia, czy możesz zaufać operatorowi tego kampingu ....

  • 3. Data: 2006-05-10 19:55:40
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "damiahn" <d...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]

> [...]
    > instytucja na rzecz której była realizowana płatność była zaufana
    > kwestia, czy możesz zaufać operatorowi tego kampingu ....

    Dokładnie - problem zaufania.

    Wysyłałem faksem wraz ze skanem karty płatnośc za bilety lotnicze Lufthansy.

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 4. Data: 2006-05-11 13:00:34
    Od: "damiahn" <d...@p...onet.pl>

    : > kwestia zaufania
    :
    : Dokładnie - problem zaufania.
    :
    : Wysyłałem faksem wraz ze skanem karty płatnośc za bilety lotnicze
    Lufthansy.

    Dzięki,
    Intryguje mnie jeszcze jedna kwestia. Po co im właściwie skan karty.
    Przecież w naszej dobie mogę sobie w photoshopie (i nie tylko) zrobić
    cokolwiek bym chciał... ;) Więc dla mnie skan karty nie może być
    potwierdzeniem wiarygodności...
    Pozdrawiam,
    Damian

  • 5. Data: 2006-05-12 06:09:30
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Przecież w naszej dobie mogę sobie w photoshopie (i nie tylko) zrobić
    > cokolwiek bym chciał... ;) Więc dla mnie skan karty nie może być

    Banki w ten sposob przyjmuja platnosci, np w Rosji jest to bardzo popularne, fax obu
    stron karty i paszportu np.
    Zrob przelew ludziom jak bardzo sie boisz oddac wizerunku karty.
    Wojtek

  • 6. Data: 2006-05-14 20:34:02
    Od: Tomek <t...@N...gazeta.pl>

    damiahn wrote:
> [...]
    > Czy ktoś z Was z czymś takim miał już do czynienia...
    > Czy nie jest to już przegięcie?
    > jak się do czegoś takiego ustosunkować...?

    Skorzystaj z karty wirtualnej. Ja bym tak właśnie zrobił.

    --
    Tomek F. (Fido__)

  • 7. Data: 2006-05-16 06:08:27
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > Skorzystaj z karty wirtualnej. Ja bym tak właśnie zrobił.

    Nie wiem czy mu to wystarczy, bo niekiedy taka karta może być
    potem dodatkowo na miejscu kluczem do otwierznia np. drzwi.
    Niektóre hotele tak robią, więc może i na kampingach bywa
    podobnie.