  • 31. Data: 2020-03-30 21:08:24
    Temat: Re: Banki, korona i informacje
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Tego debila, co wymyślił te kody, trzeba by na taczkach wywieźć.

    Jeszcze jedna ciekawostka.
    Potrzebowałem kiedyś tam (gdzie jest ten domofon) pójść, ale po dłuższej
    przerwie nie pamiętałem kodu. Zadzwoniłem do najemców a oni, że też nie
    pamiętają bo używają standardowego kodu dla straży = 0000.

    > Breloczek unique jest równie łatwy do skopiowania jak klucz - 15zł z dojazdem do
    klienta - ale też trzeba mieć w łapie wzór.

    Mając antenę mieszczącą się w neseserze można odczytać z około 1m.

    Miałem kiedyś zamiar przeprowadzić próby z jakiej odległości da się
    'podsłuchać' odczytywaną normalnym czytnikiem kartę.
    Zakładałem, że może to być odległość rzędu 10m, ale na zamiarach się
    skończyło.

    P.G.

  • 32. Data: 2020-03-30 21:12:43
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-03-28 o 22:49, Michal Jankowski pisze:

    > A jak to nie jest zwora na 500kG, tylko klapka w zamku, to w ogóle moce
    > są śmieszne.

    Tylko jak strażacy w razie pożaru odłączą zasilanie to drzwi nadal
    zamknięte.
    P.G.

  • 33. Data: 2020-03-30 22:43:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Wybór nie jest najlepszym sposobem, bo ludzie wybiorą to, co im będzie
    > najprościej, a to niekoniecznie musi być najbezpieczniejsze.

    To na pewno nie będzie najbezpieczniejsze. Będzie wystarczająco
    bezpieczne :-)

    Najbezpieczniejsze rozwiązania (nie należy mylić z całkowicie
    bezpiecznymi) to jest zupełnie inna bajka, koszty i utrudnienia.
    Nic podobnego nie jest przydatne w kontekście domofonu.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 34. Data: 2020-04-01 21:06:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To są włoskie kody.
    Włosi jak widać tak samo się nadają do domofonów jak do wirusów.

    -----
    > kody do domofonów były wtedy, gdy o żadnych brelokach unique, ani nawet o dallasach
    1990A nikt nie myślał?

  • 35. Data: 2020-04-01 21:11:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak mi się DO kończył, to obleciałem wszystkie możliwe banki, zarchiwizowali z
    uwielbieniem, teraz jestem kawałem historii ;-)
    A uczucie przy odcinaniu narożnika bezcenne ;-))

    -----
    > przy okazji wyłudzili xero dowodu.
    > "Ksero? - ależ skąd, nie kserujemy. Tylko zeskanujemy."
    > W PEKAO pytali czy sobie życzę.
    > Kilka lat temu likwidowałem w ING po długim nieużywaniu to przy okazji ksero dowodu
    chcieli, bo bez tego jakoby nie dało się

  • 36. Data: 2020-04-04 14:21:51
    Od: gosc <t...@z...com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Zobacz na ceny :-)