  • 1. Data: 2020-03-22 17:35:49
    Temat: UOKiK w czasach zarazy
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    A takie coś dzisiaj się pojawiło:
    https://alebank.pl/zawieszenie-splaty-kredytu-na-rok
    -zamrozenie-cen-na-niektore-produkty-i-uslugi-propoz
    ycja-uokik/?id=318521&catid=22869&cat2id=22872

    "UOKiK zaproponował aby w rządowym pakiecie antykryzysowym znalazł się zapis
    pozwalający na to, aby po złożeniu
    wniosku przez kredytobiorcę, instytucja finansująca zawieszała umowę kredytu
    konsumenckiego lub hipotecznego
    na rok - wynika z propozycji zmian w prawie, do których dotarł PAP Biznes. UKNF
    analizuje propozycję."

    Odłożyć na rok i to bezkosztowo! :)
    Jakby to przeszło, to byłoby miło.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 2. Data: 2020-03-22 18:14:02
    Temat: Re: UOKiK w czasach zarazy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zasadą w podobnych sytuacjach jest zawieszanie rat kapitału, ale spłacanie odsetek.

    -----

  • 3. Data: 2020-03-22 18:46:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 18:14:02 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Zasadą w podobnych sytuacjach jest zawieszanie rat kapitału, ale spłacanie odsetek.

    I to jest "bezkosztowo" ?

  • 4. Data: 2020-03-23 00:35:18
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-03-22, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > Zasadą w podobnych sytuacjach jest zawieszanie rat kapitału, ale spłacanie odsetek.

    Ale UOKiK zaproponował inaczej.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 5. Data: 2020-03-23 00:55:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pewnie, bo to nie ich, to co im zależy.
    To teraz poczekaj na odpowiedź kapitału.
    BTW UOKiK zajmuje się DG, gdzie zwykle bierze się złotowe?
    Bo procent we franku tak jakby ujemny jest.

    -----

  • 6. Data: 2020-03-24 12:29:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-03-22, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > Pewnie, bo to nie ich, to co im zależy.
    > To teraz poczekaj na odpowiedź kapitału.

    Kapitał i tak robi co chce, więc niespecjalnie ich
    odpowiedź mnie martwi. Czemu dla odmiany chociaż
    raz kapitał nie może trochę wziąć na siebie ciężaru
    części zobowiązań?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2020-04-06 07:46:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No to jest właśnie ciekawe: gospodarki mają się skurczyć o 20%, masowe bezrobocia, a
    banki w koronawirusie i tak zarobią swoje.
    Mają łby semici do interesów.

    -----