  • 1. Data: 2020-03-27 18:38:48
    Temat: Zakłady LOTTO/LOTTO PLUS przez Internet ?
    Od: Maniak <x...@a...com>

    Nie udało mi się znaleźć odpowiedniej grupy, więc proszę wybaczyć, że
    zapytam tutaj.
    Gdzie, czyli pod jakim adresem, można zawrzeć zakłady w Lotto/Lotto Plus,
    ale bez konieczności przesyłania kserokopii dowodu osobistego na etapie
    rejestracji?
    Czy ktoś z Grupowiczów próbował i  może coś doradzić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2020-03-27 20:22:46
    Temat: Re: Zakłady LOTTO/LOTTO PLUS przez Internet ?
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 27.03.2020 o 18:38, Maniak pisze:
    > bez konieczności przesyłania kserokopii dowodu osobistego na etapie
    > rejestracji?

    Tutaj im się chyba udało:

    https://niebezpiecznik.pl/tag/lotto/

    Grzegorz Tomczyk

  • 3. Data: 2020-03-27 20:43:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 18:38, Maniak pisze:
> [...]
    > rejestracji?
    > Czy ktoś z Grupowiczów próbował i  może coś doradzić?

    Kiedyś chyba się zalogowałem po przesłaniu zamaskowanego DO.
    Przyjęli. Ale interfejs jaki tam panuje tak mi obrzydził granie w totka
    że czasem puszczę minilotto w kolekrurze. Prawie wychodzę na zero. Takie
    DUŻE PRAWIE ;-)

  • 4. Data: 2020-03-27 23:34:48
    Od: Maniak <x...@a...com>

    W dniu 27.03.2020 o 20:43, z pisze:

    > Kiedyś chyba się zalogowałem po przesłaniu zamaskowanego DO.
    > Przyjęli.

    Które dane w DO zamaskowałeś?

  • 5. Data: 2020-03-28 19:35:47
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 27.03.2020 o 23:34, Maniak pisze:

    > Które dane w DO zamaskowałeś?

    Adres. :)

  • 6. Data: 2020-03-29 10:14:56
    Od: z <...@...pl>

    Standardowo kasuję zdjęcie i dodaję znak wodny.

  • 7. Data: 2020-03-29 19:25:23
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    z napisał(a) w wiadomości: <5e8058ff$0$518$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Standardowo kasuję zdjęcie i dodaję znak wodny.

    A skoro o "pełnoletność" dbają to może można usunąć miesiąc i dzień
    urodzenia z PESELU?
    Ktoś kiedyś sugerował napisać na xero lub na przezroczystej folii
    przed skanowaniem "Kopia wyłącznie dla...".
    Są w Europie większe obostrzenia dot. "hazardu" niż w Polsce?

    Arek

  • 8. Data: 2020-03-29 21:44:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-03-29 o 19:25, Arek pisze:
    > Ktoś kiedyś sugerował napisać na xero lub na przezroczystej folii
    > przed skanowaniem "Kopia wyłącznie dla...".

    Czyli znak wodny pod konkretną "firmę"

  • 9. Data: 2020-03-30 00:20:01
    Od: Maniak <x...@a...com>

    W dniu 29.03.2020 o 21:44, z pisze:

    > Czyli znak wodny pod konkretną "firmę"

    Tak właśnie myślę, że może dobrze by było wiedzieć dlaczego potrzebny
    jest im to ksero dowodu. Wtedy można by usunąć to czego nie potrzebują.

    Ktoś wie po co im to ksero?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2020-03-30 00:51:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-30 o 00:20, Maniak pisze:

    > Tak właśnie myślę, że może dobrze by było wiedzieć dlaczego potrzebny
    > jest im to ksero dowodu. Wtedy można by usunąć to czego nie potrzebują.
    >
    > Ktoś wie po co im to ksero?

    Ciort ich wie.
    Uważam, że wystarczyłoby podanie peselu.
    Zakładałam juz w tym lotto swój profil, żeby grać online, bo tak
    najwygodniej.
    Doszłam do momentu kiedy padło polecenia przesłania skanu dowodu.
    Wycofałam się, ale obawiam się, że te dane, które wcześniej wpisałam
    zostały u tych cwaniaków.

    --
    animka