bezpłatny program PIT 2019

  • 1. Data: 2020-03-22 18:03:12
    Temat: zastrzeżenie/blokowanie karty
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Czym się różnią te możliwości? Zwłaszcza w kontekście wysyłki przez bank
    kolejnej karty za darmo.

  • 2. Data: 2020-03-22 18:48:34
    Temat: Re: zastrzeżenie/blokowanie karty
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 22 mar 2020 w
    news:5e779a50$0$559$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Czym się różnią te możliwości? Zwłaszcza w kontekście wysyłki przez
    > bank kolejnej karty za darmo.

    No i jeszcze jedno - może ktoś wie - czy istniej możliwość, że
    zastrzeżona/zablokowana karta może zostać obciążona(bo ktos znał jej
    pełne dane)?

  • 3. Data: 2020-03-22 20:54:06
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 22 mar 2020 w news:5e77a4f2$0$17347$65785112
    @news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > No i jeszcze jedno - może ktoś wie - czy istniej możliwość, że
    > zastrzeżona/zablokowana karta może zostać obciążona(bo ktos znał jej
    > pełne dane)?

    Dobra to tylko o to pytam - coś mnie zaćmiło i nie sprawdziłem od razu
    pierwszego pytania w googlach.

  • 4. Data: 2020-03-24 14:55:11
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    pueblo <n...@n...pl> writes:

> [...]

    Zastrzeżenie nie działa wstecz, transakcje np. wcześniej autoryzowane
    (albo w ogóle) powinny się rozliczyć.
    Blokada karty powoduje głównie odmowy autoryzacji, same obciążenia
    powinny normalnie działać.
    --
    Krzysztof Hałasa

bezpłatny program PIT 2019