  • 1. Data: 2003-07-09 18:51:12
    Temat: mPlan gwarantowane 7,95%
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Czy chcesz spokojnie spać i nie martwić się o kursy walut? mPlan -
    gwarantowane 7,95% w PLN
    mBank - detaliczne ramię BRE Banku SA, rozpoczyna promocję
    mPlan-refinansowanie, w której gwarantowane oprocentowanie kredytu
    hipotecznego w zł wynosi 7,95%. Promocja trwa do końca sierpnia br.
    caly komunikat: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2853

    P.S. I wbrew Tensorowi ;) klienci biora mPlany.
    (chociaz ja tam kumplowi systematycznie polecam KB)
    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-07-09 22:32:52
    Temat: Re: mPlan gwarantowane 7,95%
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > P.S. I wbrew Tensorowi ;) klienci biora mPlany.

    Bo siem nie znajom ;)

    > (chociaz ja tam kumplowi systematycznie polecam KB)

    Na moje lamerskie oko, słusznie! :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl