  • 11. Data: 2002-03-20 21:35:10
    Temat: Re: Banki i emaile od klientow...
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Najgorszymi bankami w rankingu tygodnika "TELEINFO" okazały się:
    >Bank Zachodni WBK SA, Citibank, BGŻ SA z Integrum oraz PKO BP SA. Te banki w
    >ogóle nie odpowiedziały na list wysłany pocztą elektroniczną. (AN)"

    A ja bym tu jeszcze dorzucił BRE, bo ci to chyba uważają się
    za taką elitę, której odpowiadać na zwykłe maile nie wypada.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-03-21 10:02:25
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 19 Mar 2002 19:44:36 +0100, Marcin Kasperski
    <M...@a...waw.pl> wrote:

    > PBK na wysłany ~ 2 lata temu list
    >dotychczas nie odpowiedział, wielkich nadziei już nie mam ;-)

    Cierpliwosci, kiedys dostalem od PKOBP odpowiedz po jakims pol roku
    :-)
    Ale ten caly ranking wyglada na jakims bezsens a juz na pewno nim jest
    bez podania metodologii i tresci maili.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-03-22 11:39:04
    Od: "Maciej Wilk" <m...@p...onet.pl>

    Mam prośbę,
    czy ktoś mógłby mi podać adres pod którym mogę zobaczyć cały ranking

    Z góry Wielkie dzięki

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 14. Data: 2002-03-22 11:53:47
    Od: "Maurycy" <c...@p...gazeta.pl>

    MK m...@i...pl napisał(a):

    > Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > ciągu
    > hm, coz 25 dni to chyba nie tak duzo, bo z KB ani razu nie udalo mi sie
    > dostac odpowiedzi...

    W ktorejs z gazet czytalem, ze cale badanie polegalo na wyslaniu jednego maila
    z trescia w stylu "Witam, jestem zainteresowany zalozeniem konta w Panstwa
    banku. Poprosze o wyslania panstwa oferty na moj adres email
    z...@k...pl".

    Natomiast rekordzista w Inteligo dostal odpowiedz w ciagu 14 minut. Niestety w
    druga strone rekordu nie znam :)

  • 15. Data: 2002-03-22 12:32:55
    Temat: Re: Banki i emaile od klientow...(RAIFFEISEN)
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > A ja bym tu jeszcze dorzucił BRE, bo ci to chyba uważają się
    > za taką elitę, której odpowiadać na zwykłe maile nie wypada.

    a ja jeszcze dozuce Raiffeisen, tez od dwoch tygodni nie skalali sie
    odpowiedzia na moje maile (2 szt dla pewnosci).....nie am przeciez obowiazku
    odpowiadac na e-maile, ale po co wtedy umozliwiac tak forme kontaktu ???

  • 16. Data: 2002-03-22 15:13:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <

> [...]
    obowiazku
    > odpowiadac na e-maile, ale po co wtedy umozliwiac tak forme kontaktu ???

    specjalista od walut w RB ma e-mail na stronie www i w zeszlym roku
    wyslalem na ten adres pytanie w sprawie konkursu ile bedzie kosztowal 1 USD
    31 XII
    Odpisal mi jeszcze tego samego dnia - to byl ostatni dzien konkursu - i
    przy okazji podziekowal ze dalem mu cynk ze jest taki konkurs, bo nic nie
    wiedzial ;-)))
    *** blad ***