  • 1. Data: 2002-03-19 11:32:45
    Temat: Nasi klienci nie boją sie recesji-podatek dochodowy 4,25 na Cyprze
    Od: "Jaroslaw Grabowiecki" <j...@z...pl>

    Z radością i dumą informujemy, że w dniu wczorajszym nasze strony
    www.webmarket.com.pl/offshore
    odwiedził 5-tysięczny potencjalny klient!
    Około 8% naszych gości skorzystało i korzysta z profesjonalnych usług
    naszej firmy.
    Spólki cypryjskie cieszą się zasłużonym, niesłabnącym powodzeniem,
    powodzeniem ponieważ oferujemy naszym klientom od wielu lat profesjonalny
    serwis w kraju, który:
    1.Zapewnia podatek tylko od dochodów na poziomie od 0 do 4,25%
    2.Gwarantuje pelna anonimowosc (na życzenie klienta)
    3.Posiada system bankowy broniący tajemnicy bankowej znacznie skuteczniej
    niz banki szwajcarskie
    4 Niedlugo wejdzie do Unii Europejskiej, zapewniajac posiadaczom "starych"
    spółek cypryjskich dotychczasowe
    przywileje
    5. Nie uznaje ekstradycji za naruszenie przepisow podatkowych
    6.Nie wymaga od posiadaczy zagranicznych spółek cypryjsjkich prowadzenia
    ksiegowosci
    7.Znajduje sie w od Polski w odleglosci 2 godzin lotu samolotem
    8. Posiada doskonały system telekomunikacyjny z bankowością "on line"
    włącznie
    9. Zatrudnia w naszej kancelarii w Nikozji cypryjskich prawnikow
    wyspecjalizowanych w tematyce offshore, mowiacych w jezyku angielskim,
    francuskim, niemieckim i rosyjskim
    10. Procedura utworzenia spółki jest stosunkowo prosta i zajmuje od 2 do 3
    tygodni. Przy czym całość formalności można załatwić na miejscu w Warszawie
    bądź w Warszawie i Nikozji ( w zależności od życzenia klienta)
    Zapraszamy na nasze strony www.webmarket.com.pl/offshore

    lub prosimy o kontakt osobisty na adres j...@p...com
    lub telefon 0-601-28-38-65

  • 2. Data: 2002-03-19 12:05:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    to chyba nie ta grupa?

  • 3. Data: 2002-03-19 12:32:13
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl>

    > to chyba nie ta grupa?

    niekoniecznie - zalezy do czego wykorzystujemy konta w bankach ;-))
    mozna by zalozyc kilak firm na cyprze i .......
    moze byc ciekawie
    b.

  • 4. Data: 2002-03-19 12:56:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Grabowiecki"
    > Z radością i dumą informujemy, że w dniu wczorajszym nasze strony
    > www.webmarket.com.pl/offshore
    > odwiedził 5-tysięczny potencjalny klient!

    a jak Urban Wam w NIE reklame zrobil to wykorzystales okazje zeby
    go opluc za pisanie nieprawdy (przepisanej z waszej strony www)
    I co dalej przeprosiles NIE?
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-03-20 07:42:21
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > a jak Urban Wam w NIE reklame zrobil to wykorzystales okazje zeby
    > go opluc za pisanie nieprawdy (przepisanej z waszej strony www)

    W ogole czerwoni lubia Cypr.
    Nie tylko dlatego ze skora tam czerwienieje od slonca.
    Firma co przekrecila KGHM na umowie w sprawie kongijskich zloz na 345 mln
    byla zarejestrowana wlasnie w jednym z rajow podatkowych.
    Umowa zawarta w 1997 roku z firma co ma tylko skrzynke pocztowa.......
    Moze Urban liczy na kolejne zyski ???

    AO

  • 6. Data: 2002-03-20 07:44:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Moze Urban liczy na kolejne zyski ???

    Nie wiedzialem, ze AWS to tez juz czerwoni?!? Ale diabli ich wiedza. Byly
    rozowe hieny, to moze i tutaj cos sie zmienilo?

  • 7. Data: 2002-03-20 09:49:53
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > Nie wiedzialem, ze AWS to tez juz czerwoni?!? Ale diabli ich wiedza. Byly
    > rozowe hieny, to moze i tutaj cos sie zmienilo?

    Co ma AWS do KGHMu z 1997 roku ?
    Toz to panstowy lup wladzy. Wtedy mieli go czerwoni.

    AO

  • 8. Data: 2002-03-20 11:47:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Co ma AWS do KGHMu z 1997 roku ?

    A to, ze Prezes Krzeminski najpierw przestal placic rzadowi Kongo za
    koncesje, a pozniej nagle chcial ja odzyska i wynajla za 1,5 dolarow spolke
    King&King.

    I nie rob ludziom wody z mozgu, bo to co sie ostatnio tam dzialo, to ludzkie
    pojecie przechodzi...

  • 9. Data: 2002-03-20 12:04:13
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a79ss3$gc3$...@n...onet.pl...

    > A to, ze Prezes Krzeminski najpierw przestal placic rzadowi Kongo za
    > koncesje, a pozniej nagle chcial ja odzyska i wynajla za 1,5 dolarow
    spolke
    > King&King.

    Czy ta spolka nalezy do niejakiego Jofy K.? Opisywana w Rzepie jakis rok-dwa
    temu.
    Jofe podobno ostatnio chcieli go zwinac za machloje z VATem, ale zwial do
    lasu.

    Karol

  • 10. Data: 2002-03-21 12:24:11
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > A to, ze Prezes Krzeminski najpierw przestal placic rzadowi Kongo za
    > koncesje, a pozniej nagle chcial ja odzyska i wynajla za 1,5 dolarow
    spolke
    > King&King.

    Widac probowal wyciagnac spolke z bagna w ktore je wsadzili czerwoni.
    Nie pierwszy raz komuna pokazala UBecka twarz.

    AO