  • 1. Data: 2002-03-19 11:12:54
    Temat: gdzie tania wplata do mBanku, Inteligo
    Od: "axell" <t...@a...com.pl>

    Witam,
    Gdzie można wpłacić z możliwie najniższą prowizją pieniądze do
    mBanku lub inteligo.
    Chodzi mi o jednorawową wpłatę ok 3000 zł i zakładanie
    konta w marmurku z darmowymi/tanimi przelewami mnie
    nie interesuje.

    Słyszałem ze na Poczcie jest najtaniej ale od 3k zł to i tak wychodzi
    15 zł (prowizja 0,5%). Można gdzieś taniej ?

    Pozdrawiam
    axell

  • 2. Data: 2002-03-20 19:39:17
    Temat: Re: gdzie tania wplata do mBanku, Inteligo
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "axell" <t...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Chodzi mi o jednorawową wpłatę ok 3000 zł i zakładanie
    > Słyszałem ze na Poczcie jest najtaniej ale od 3k zł to i tak wychodzi
    > 15 zł (prowizja 0,5%). Można gdzieś taniej ?

    Skoroś taki chytry to musisz znaleźć jelenia (może mamusia albo kochanka?),
    mającego konto w marmurku (darmowe dla wpłat i przelewów, np. BSK), który
    zrobi ci przysługę i wpłaci te pieniądze na swoje konto i przeleje na Twoje.