  • 1. Data: 2002-03-19 11:29:33
    Temat: LG Net modernizacja
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Witam.
    Czy jak wchodzicie na własne konto w BZ24 to też wam wyskakuje brak
    rachunków?
    Fajnie bo nie dość, że mam tam jakieś groszaki to jeszcze na dodatek nic mi
    nie wiadomo żebym samodzielnie liwkidował rachunek :))).
    Pozdrawiam Wall.

  • 2. Data: 2002-03-19 11:36:36
    Temat: Re: LG Net modernizacja
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    mi
    > nie wiadomo żebym samodzielnie liwkidował rachunek :))).

    Nie ja mam ok. Wszystko widac :)
    a poza tym przelealem do Fortisa wplate z okienka - dzisiaj powinno
    wieczorkiem byc ;)

  • 3. Data: 2002-03-19 11:42:57
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Ups! Wysłało mi się dwa razy -sorry!
    Wall.

  • 4. Data: 2002-03-19 11:44:12
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > mi
    >
    > Nie ja mam ok. Wszystko widac :)
    > a poza tym przelealem do Fortisa wplate z okienka - dzisiaj powinno
    > wieczorkiem byc ;)

    Jest już OK. Coś tam robili i mi konto w ogóle zniknęło.
    Dzięki za wsparcie. Wall.