  • 1. Data: 2002-03-19 17:53:17
    Temat: Banki i emaile od klientow...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Tygodnik "TELEINFO" opublikował ranking banków, w kontekście obsługi przez
    pocztę elektroniczną.
    INVEST-BANK SA został uznany za najszybszy bank pod względem szybkości
    informacji udzielanych drogą elektroniczną. Bank na listy wysyłane pocztą
    elektroniczną odpowiada w ciągu 56 min.
    Na drugim miejscu rankingu "TELEINFO" znalazł się Fortis Bank SA z czasem
    odpowiedzi wynoszącym 75 min.
    E-banki na listy mailowe odpowiadają stosunkowo długo, gdyż Inteligo w ciągu
    2,5 godz., a mBank 11,5 godz.
    Bank Przemysłowo Handlowy PBH SA na listy elektroniczne odpowiada dopiero po
    5 dniach. Najgorszymi bankami w rankingu tygodnika "TELEINFO" okazały się:
    Bank Zachodni WBK SA, Citibank, BGŻ SA z Integrum oraz PKO BP SA. Te banki w
    ogóle nie odpowiedziały na list wysłany pocztą elektroniczną. (AN)"

    Za wp.pl

    m...@m...net
    --
    Nowosądecki portal internetowy: www.NowySacz.org

  • 2. Data: 2002-03-19 18:25:27
    Temat: Re: Banki i emaile od klientow...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > E-banki na listy mailowe odpowiadają stosunkowo długo, gdyż Inteligo w
    ciągu
    > 2,5 godz.,

    Wypada tylko sie cieszyc, ze w koncu sie poprawilo :). W ub. r. roku gdy
    wyslalem z protestem w sprawie spamu [jakis glupek przysylal mi codziennie,
    zebym zarobil 50 zl ;)] to na odpowiedz musialem czekac nieco dluzej ;).

    Moj mail:
    Subject: Fw: Promocja - Wez 500 PLN !!
    Date: Sat, 29 Sep 2001 15:24:20 +0200

    Odpowiedz z Inteligo:
    Date: Tue, 23 Oct 2001 13:29:38 +0200
    From: i...@i...pl

    hm, coz 25 dni to chyba nie tak duzo, bo z KB ani razu nie udalo mi sie
    dostac odpowiedzi...

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-03-19 18:42:51
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

> [...]
    > Bank Zachodni WBK SA, Citibank, BGŻ SA z Integrum oraz PKO BP SA. Te banki
    > ogóle nie odpowiedziały na list wysłany pocztą elektroniczną. (AN)"

    Musze zauwazyc, ze (nie)slawny Citibank jednak ostatnio dwa razy
    odpowiedzial mi na dwa rozne maile wyslane do nich poczta elektroniczna.
    Reakcja nie byla i moze szybka (bo zdaje sie kilka dni), ale byla.

    Daniel

  • 4. Data: 2002-03-19 18:44:36
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "minik" <m...@m...net> writes:

> [...]
    > WBK SA, Citibank, BGŻ SA z Integrum oraz PKO BP SA. Te banki w ogóle
    > nie odpowiedziały na list wysłany pocztą elektroniczną. (AN)"

    Hmm. Ciekawe, czy 'ranking' polegał na wysłaniu jednego maila z
    pytaniem i zmierzeniu czasu odpowiedzi? Bo ... jedna jaskółka wiosny
    nie czyni a wyniki mogą być różne zależnie od tego 'jak się
    trafi'. Ogólnie, porównania '30 czy 70 minut' są bez sensu (tym
    bardziej, że często odpowiedź przysłana trochę później jest
    dokładniejsza a ta szybka jest 'domyślnym pokrzepieniem klienta'),
    istotne jest czy bank odpowiada w ciągu 1-2 dni, później czy nigdy.

    Z moich doświadczeń: wysyłałem parę maili do inteligo i ... zazwyczaj
    odpowiedzi pisemnej nie było, była natomiast telefoniczna - po
    kilku-kilkunastu dniach (z tym, że były to 'maile z pytaniem od
    klienta', więc może to inna kategoria). Na niedawno wysłany list 'z
    zewnątrz' do Lukasa dostałem sensowna odpowiedź następnego dnia
    roboczego przed południem (akurat pytanie wysłałem w sobotę, odpowiedź
    była w poniedziałek koło 11:00). PBK na wysłany ~ 2 lata temu list
    dotychczas nie odpowiedział, wielkich nadziei już nie mam ;-)

    --
    ( Marcin Kasperski | (...) the only completion criterion for the Analysis )
    ( http://www.mk.w.pl | and Design phases is - the date. (Martin) )

  • 5. Data: 2002-03-19 21:19:55
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >E-banki na listy mailowe odpowiadają stosunkowo długo, gdyż Inteligo w ciągu
    >2,5 godz., a mBank 11,5 godz.

    wysłałem do inteligo pytanie w piatek wieczorem, do dzis brak odpowiedzi...

    podali chociaż, na ilu pytaniach oparli te swoje dokładne pomiary?
    Chyba nie na jednym? ;-))

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 6. Data: 2002-03-19 21:24:23
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    Mnie Citi (poczta wewnetrzna) odpowiada max do 2 dni, zwykle szybciej
    (24godz.). Mialem przyjemnosc pare razy ich zagadywac.
    S.

  • 7. Data: 2002-03-19 23:35:53
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:a77u6l$80l$1@news.onet.pl...

    > Na drugim miejscu rankingu "TELEINFO" znalazł się Fortis Bank SA z czasem
    > odpowiedzi wynoszącym 75 min.

    No to mnie rozbawilo... Czekam na opowiedzi od listopada ubr.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 8. Data: 2002-03-20 07:39:12
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

> [...]

    > Bank Zachodni WBK SA, Citibank, BGŻ SA z Integrum oraz PKO BP SA. Te banki
    > ogóle nie odpowiedziały na list wysłany pocztą elektroniczną. (AN)"

    Nie zgodze sie co do BZWBK.
    Zadalem im pytanie poprzez strone WWW. Maja tam takie okienko zeby wstawiac
    opinie i takie tam.
    Napisalem ze chce druczek zmiany limitu na karcie kredytowej i po paru
    dniach dostalem piekny pliczek Worda.

    AO

  • 9. Data: 2002-03-20 09:29:14
    Od: "Piotr K." <r...@d...hoga.and-this-too.pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:a77u6l$80l$1@news.onet.pl...
    > "Tygodnik "TELEINFO" opublikował ranking banków, w kontekście obsługi
    przez
    > pocztę elektroniczną.

    Ponieważ nie wiadomo w jaki sposób to badanie zostało przeprowadzone to i
    jego wyniki są wątpliwe. Widać to też po odpowiedziach na tę informację.
    Najlepszym rozwiązaniem byloby stworzenie gdzieś, np. na www.ebanki.pl
    sondy, w którą każdy móglby wpisywać odpowiednie dane i prezentowanie
    wyników dopiero wtedy, gdyby ich się uzbierało wiecej. Tylko czy wtedy
    zainteresowani nie zaczęliby sami wpisywac tam rewelacyjne wyniki dla siebie
    i kiepskie dla konkurencji? Moze po prostu należałoby odrzucać skrajności (i
    przy okazji przyjąć np. że np. > 21 dni = brak odpowiedzi)?
    Tyle że takich sond dotyczących wielu innych aspektow funkcjonowania banków
    mozna by mnozyć w nieskonczoność...

    PiK

  • 10. Data: 2002-03-20 09:39:53
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl> napisał w
    wiadomości news:a780si$ef8$1@news.onet.pl...
> [...]
    > odpowiedzial mi na dwa rozne maile wyslane do nich poczta elektroniczna.
    > Reakcja nie byla i moze szybka (bo zdaje sie kilka dni), ale byla.

    Ja otrzymuje odpowiedzi od nich najpozniej nastepnego dnia, ale kontaktuje
    sie poprzez CD, a nie zwykly mail (nawet nie wiem jaki jest adres;)

    PP