  • 31. Data: 2002-11-08 21:12:26
    Temat: Re: Bank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@h...pl___> napisał w wiadomości
    news:aqgpnh$4j7$2@news.tpi.pl...

    > Kazde odmowne ustosunkowanie sie pracownika banku do tresci przelewu jest
    > sumie bezprawne, czesto tu o tym pisano, ale co z tego wynika ?
    > nic - jak dotąd
    > ;-((

    To tylko zalezy jak upierdliwy jest klient.
    Jakby to trafilo na PJO :-)

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 32. Data: 2002-11-08 21:18:37
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > To tylko zalezy jak upierdliwy jest klient.
    > Jakby to trafilo na PJO :-)

    Ze wskazaniem na słowo UPIERDLIWY
    Dobrze to ująłeś:-)
    Trzeba mieć dużo zbędnego czasu aby się kłócić o pierdoły, które można ominąć bez
    "zabijania" drugiego "człowieka".

  • 33. Data: 2002-11-08 21:55:45
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba mieć dużo zbędnego czasu aby się kłócić o pierdoły, które można
    ominąć bez "zabijania" drugiego "człowieka".

    Najgłupsze jest to, ze to ominiecie tak naprawde nic nie zmienia, poza
    dobrym samopoczuciem "bankowca".

    Karol