  • 1. Data: 2007-02-26 20:06:42
    Temat: Lukas raty
    Od: j...@w...pl

    Jestem klientem Lukasa od bardzo dawna jeśli chodzi o kupno towarów na raty.
    Od pewnego czasu nie mogę kupić nic na raty bez zaświadzczenia o zarobkach,
    kiedyś miałem taką możliwość.
    Pani na infolinii poinformowała mnie, że musiałem mieć jakąś zaległość w
    płatnościach, lecz ja nic sobie takiego nie przypominam. Nigdy nie otrzymałem
    żadnego ponaglenia.
    Co zrobić ażeby bank przyznał mi ponownie to dobrodziejstwo jakim jest
    możliwość kupowania na raty na dowód osobisty.

  • 2. Data: 2007-02-26 20:14:10
    Temat: Re: Lukas raty
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co zrobić ażeby bank przyznał mi ponownie to dobrodziejstwo jakim jest
    > możliwość kupowania na raty na dowód osobisty.

    Kupić coś na raty i spłacić kredyt terminowo, wtedy powinni dać... :))

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2007-02-26 20:21:17
    Od: "Marcin heh" <a...@N...gazeta.pl>

    Piterson <Piotrek> napisał(a):

    > Kupić coś na raty i spłacić kredyt terminowo, wtedy powinni dać... :))

    Inaczej się napewno nie da bo Lukasem rządzi super komputer :)))

  • 4. Data: 2007-02-26 20:24:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 26 Feb 2007 21:06:42 +0100,
    osoba podpisana: j...@w...pl <j...@w...pl>
    napisała:
    > Pani na infolinii poinformowała mnie, że musiałem mieć jakąś zaległość w
    > płatnościach, lecz ja nic sobie takiego nie przypominam. Nigdy nie otrzymałem
    > żadnego ponaglenia.
    Nie rzutuje. Może np. wysłali na nie taki adres.
    > Co zrobić ażeby bank przyznał mi ponownie to dobrodziejstwo jakim jest
    > możliwość kupowania na raty na dowód osobisty.
    Ja bym zaczął od odżałowania 10 PLN i sprawdził się w BIK.
    Do tego poświęciłbym ileś czasu i sprawdził wczesniejsze kredyty, czy
    faktycznie nie było jakiejś zaległości.
    KJ

  • 5. Data: 2009-02-24 18:25:02
    Od: "enowak20" <ewelinka160@WYTNIJ_TObuziaczek.pl>

    Pracuje w Lukasie i faktycznie system rządzi się własnymi prawami nie do końca
    słusznymi...