  • 1. Data: 2007-02-26 21:16:16
    Temat: Czy jest tu jakiś cwaniak? ;)
    Od: Pete <n...@n...com>

    Witam,

    Właśnie konsumuję otrzymany od Fortisa słodki prezent z okazji 15 lat
    Fortisa.
    Czy to jakaś zorganizowana akcja?

    Anyway - miłe.

    pzdr

    --
    Pete

  • 2. Data: 2007-02-26 21:43:52
    Temat: Re: Czy jest tu jakiś cwaniak? ;)
    Od: "Jozek G." <j...@g...pl>

    A co to za prezent???

  • 3. Data: 2007-02-27 07:54:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    http://czekoladowytelegram.pl

    --
    Pete

  • 4. Data: 2007-02-27 15:59:27
    Od: "Jozek G." <j...@g...pl>

    Ale dziadostwo. W zyciu bym nie chciał czegoś takiego dostać a co dopiero za
    to płacić?????????

  • 5. Data: 2007-02-28 06:15:34
    Od: zbig <z...@p...com>

    Jozek G. napisał(a):
    > Ale dziadostwo. W zyciu bym nie chciał czegoś takiego dostać a co dopiero za
    > to płacić?????????

    "Głodny lis zobaczył piękne winne grona zwisające z wysokich podpór w
    winnicy. Próbował wielokrotnie dosięgnąć ich, skacząc jak najwyżej
    zdołał, lecz wszystkie jego wysiłki były próżne, ponieważ grona wisiały
    zbyt wysoko. Zmęczony swoimi wysiłkami, opuścił w końcu winnicę. Z udana
    obojętnością powiedział Naprawdę nie byłem specjalnie głodny. Poza tym
    myślałem, że te winogrona są dojrzałe, lecz teraz wiem , że są one
    kwaśne" (Ezop VI w. p.n.e.)