  • 1. Data: 2002-01-10 12:56:54
    Temat: mLinia
    Od: Piotr <p...@f...onet.pl>

    Operator ustawil w systemie aby do mnie zadzwonił celem wprowadzenia hasła. System
    zadzwonił, ale niestety
    komorka wisi na ładowarce a ja musiałem wyjść i nieodebrałem połączenia. Czy system
    zadzwoni jeszcze raz czy
    też trzeba ponownie dzwonić na mLinię ??

    Pozdrowienia !
    Piotr Koliński
    =========================
    email p...@f...onet.pl
    =========================

  • 2. Data: 2002-01-10 13:24:02
    Temat: Re: mLinia
    Od: Piotr <p...@f...onet.pl>

    Już wiem! Oddzwonili ponownie. mBank to jest to !

    Pozdrowienia !
    Piotr Koliński
    =========================
    email p...@f...onet.pl
    =========================

  • 3. Data: 2002-01-10 23:20:36
    Od: Witold A. Markow <P...@o...szczecin.pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2002 14:24:02 +0100, Piotr <p...@f...onet.pl>
    uzyl(a) nastepujacych klawiszy:

    >Już wiem! Oddzwonili ponownie. mBank to jest to !
    Z tym oddzwanianiem nie podoba mi sie jedna rzecz. Dzwonili do osoby
    ktorej pomagalem zalozyc konto przez net. Niestety nie dodzwonili sie
    (aby podac ID i numery kont) mimo kilku prob bo ona byla w pracy.
    Potem juz nie zadzwonili. Zglosila wiec na mlinii ze chce dostac swoj
    ID. Pani powiedziala ze oddzwonia ale nie natychmiast bo to komputer
    przydziela kiedy do kogo dzwonic. Z tego powodu dalej nie mogli
    przekazac ID bo jak oddzwonili ponownie to ta osoba znowu nie mogla
    odebrac telefonu bo byla w pracy. I mozna tak w kolko. Poza tym nie
    narzekam :))

    WAM
    --
    Na ferie nad morze?