  • 1. Data: 2004-03-25 10:55:41
    Temat: ile was kosztowal mbank?
    Od: "tom bud" <t...@N...gazeta.pl>

    1szy (pełny) miesiac oplat za uzytkowanie kont w mbanku zbliza sie ku koncowi
    i tak dla ciekawosci podliczylem ile to uzytkowanie mnie koztowalo, i...
    10 przelewow - 5zł.(juz wszystko zaplacone wiec wiecej nie bedzie)

    oczywiscie dla jednego to jest mala kwota. dla drugiego juz troche wiecej ale
    jak czlowiek sie przyzwyczail do darmowego to ciezko sie odzwyczaic.

    a wy ile daliscie zarobic naszemu kochanemu bankowi? ciekawe ile zaplacil
    rekordzista?:)

    wiekszosc, ktora robi duzo przelewow pewnie przeszla do vb(ja chyba jeszcze
    troche poczekam z tym przejsciem) ale jak ktos kto wyemigrowal do innych
    bankow (gdzie duze stosunkowo oplaty za prowadzenie konta ale za darmo
    przelewy)i ma ochote napisac swoje spostrzezenia serdecznie zapraszam.

  • 2. Data: 2004-03-25 11:04:12
    Temat: Re: ile was kosztowal mbank?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    ok 2 zl, no ale faktem jest ze staram sie robic przelewy z Citka. Zazwyczaj
    przelewam gotowke do Citka i z niego robie wieksza ilosc przelewow.

    Do VW nie zamierzam juz sie przenosic ze wzgledu na ich procedury otwierania
    konta :-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-03-25 11:53:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    JaKi wrote:
    > Do VW nie zamierzam juz sie przenosic ze wzgledu na ich procedury
    > otwierania konta :-)

    a procedura prowadzenia konta w citi-online ci nie przeszkadza ???
    bez zadnych hasel jednorazowych itp !
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-03-25 11:55:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > a procedura prowadzenia konta w citi-online ci nie przeszkadza ???
    > bez zadnych hasel jednorazowych itp !

    Konto mam od 5 lat i jestem z niego zadowolony

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-03-25 11:57:27
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "tom bud" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i tak dla ciekawosci podliczylem ile to uzytkowanie mnie koztowalo, i...
    > 10 przelewow - 5zł.(juz wszystko zaplacone wiec wiecej nie bedzie)

    ja bym musial zaplacic przynajmniej 7,50pln (15 przelewow)

    a tak jestem w Multi i mam wsio free (bo mam przy okazji kredyt m.)

    pozdro
    SirmarK

  • 6. Data: 2004-03-25 13:21:15
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    JaKi wrote:
> [...]
    > przelewam gotowke do Citka i z niego robie wieksza ilosc przelewow.
    >
    > Do VW nie zamierzam juz sie przenosic ze wzgledu na ich procedury otwierania

    Ja mam dokladnie tak samo, z tym ze zamiast Citi mam LukasBank (e-konto
    pro). Z mB nie zamierzam rezygnowac bo wciaz uwazam ze jest najlepszy -
    ale juz nie do wszystkiego niestety. Co potwierdza znana od dawna teze
    ze rachunkow bankowych (i kart) nalezy miec >1 (i to z roznych powodow).

    Miko

  • 7. Data: 2004-03-25 14:46:10
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    tom bud <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
    > bankow (gdzie duze stosunkowo oplaty za prowadzenie konta ale za darmo
    > przelewy)i ma ochote napisac swoje spostrzezenia serdecznie zapraszam.

    no coz na mnie mbank zarobil 1zl (2 przelewy wysylajace wiekszosc kasy do
    Nordei). Nawet na tym skorzystalem - bo kase i przelewy robie z Nordei gdzie
    jako VIP LGnet mam prowadzenie i przelewy gratis a dodatkowo moge zalozyc
    lokate 1-mc na 4,7% a wiec zarabiam lepiej niz w mbanku ;)
    W odwecie jakby Nordea jednak wprowadzila mi oplaty mam vwbank i lucasa ;)
    Ciekawe czy mbank osiagnal spodziewane przychody dzieki przelewom czy tez po
    prostu stracil troche kasy ktora odplynela gdzie indziej ?

    D.

  • 8. Data: 2004-03-25 14:50:02
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Pewnie musiałbym zapłacić z 5-10 zł, ale migracja do VWB już niemal zakończona
    :)

  • 9. Data: 2004-03-25 14:56:36
    Od: "arnold" <k...@t...pl>

    Mnie mBank będzie teraz kosztował 0,50 co miesiąc, bo tyle będzie mnie
    kosztował przelew do VW skąd teraz robię przelewy. W dodatku będziemy
    przelewać pieniądze wspólnie z żoną to wyjdzie 0,25/osobę/miesiąc.

    mBank na opłatach stracił (nie zyskał!) na mnie sporo - po otwarciu rachunku
    w VW przelałem tam 1/3 kasy i założyłem lokatę na wyższy procent niż w
    mBanku. Jak skończą się moje lokaty w mBanku (część jeszcze belkowych) to
    pieniądze też przeleję do VW - wyższy procent.

    Jak mówi przysłowie chytry dwa razy traci, więc mBank na mnie na pewno
    stracił i straci...

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 10. Data: 2004-03-25 15:01:55
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    tom bud wrote:
    [...]

    > a wy ile daliscie zarobic naszemu kochanemu bankowi? ciekawe ile zaplacil
    > rekordzista?:)

    U mnie mbank zarabia 0,5 pln na przelewie do multi. ALE przez ostatnie 3
    lata miałem <10 wypłat z bankomatu (w sumie), natomiast teraz mam pod
    bokiem bankomat BZWBK i już 2 czy 3 razy wypłacilem. A osobiście
    przypuszczam, ze za wypłatę mBank więcej odpala BZWBK-owi niż kostowały
    przelewy....
    KJ