  • 1. Data: 2005-07-01 10:44:06
    Temat: A jaki bank do bankowosci internetowej polecacie
    Od: "Agniesia" <w...@v...pl.bezspamu>

    Witam raz jeszcze

    A jaki bank do bankowosci internetowej polecacie biorąc pod uwagę
    bezpieczeństwo danych i pieniedzy. gdzies w newsweeku albo business weeku
    byl jakis ranking kont internetowych i MultiBank oraz Citi wypadly najgorzej
    pod wzgledem bezpieczenstwa

    Pozdrawiam

    Aga

  • 2. Data: 2005-07-01 11:08:08
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Agniesia" <w...@v...pl.bezspamu> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezpieczeństwo danych i pieniedzy. gdzies w newsweeku albo business weeku
    > byl jakis ranking kont internetowych i MultiBank oraz Citi wypadly

    Ja mam konto w mBanku, ale wszystko zależy od tego jakie masz mymagania co
    do banku, tzn. czy potrzebujesz oddziału, czy też wystarczy ci sam internet.
    Oczywiście największą ofertę jeśli chodzi o ilość produktów mają banki
    oddziałowe (tzw. marmurki). poza tym temat był wałkowany milion razy i
    wszystko jest kwestią indywidualną (znaczenia ma np. to ile robisz przelewów
    w miesiącu z uwagi na opłaty za przelewy w niektórych bankach i koszty
    prowadzenia rachunku).

  • 3. Data: 2005-07-01 12:06:43
    Od: "Agniesia" <w...@v...pl.bezspamu>

    Ale ja sie nie pytam o koszty tylko o bezpieczenstwo

    Aga

  • 4. Data: 2005-07-01 12:14:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Agniesia wrote:
    > Ale ja sie nie pytam o koszty tylko o bezpieczenstwo

    I dlatego wymieniasz jako "złe" jednym tchem Citi i Multi? Bo tak w którejś
    gazecie napisali (nie za bardzo pamiętasz w której)? Zajrzyj do archiwum
    (via www.google.pl) - o zabezpieczeniach w obu bankach było wielokrotnie.
    Poza tym nic nie piszesz o swoich oczekiwaniach wobec potencjalnego banku w
    powiązaniu z "bezpieczeństwem".

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-07-01 12:19:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Agniesia wrote:
> [...]
    > weeku byl jakis ranking kont internetowych i MultiBank oraz Citi
    > wypadly najgorzej pod wzgledem bezpieczenstwa

    Gdzies zle przeczytalas.
    A co do bezpieczenstwa - polecam w tym zakresie BZ WBK, VW Bank direct lub
    Nordea (ewentualnie reszta z tokenami)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-07-01 12:22:17
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:da3blp$kv6$1@news.onet.pl grupowicz Agniesia napisał:

    > Ale ja sie nie pytam o koszty tylko o bezpieczenstwo

    Jeśli duże bezpieczeństwo to mBank nie. Nie ma dziennego limitu przelewów
    wychodzących.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 7. Data: 2005-07-01 12:35:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    August wrote:

    > Jeśli duże bezpieczeństwo to mBank nie. Nie ma dziennego limitu
    > przelewów wychodzących.

    Z ciekawości: gdzie jest?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-07-01 12:48:26
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 1 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    > Z ciekawości: gdzie jest?

    W Volkswagen Bank Direct.

    Maksymalna kwota operacji jednorazowej przez internet a PLN
    Maksymalna kwota operacji dziennej przez internet b PLN
    Maksymalna kwota operacji jednorazowej przez telefon c PLN
    Maksymalna kwota operacji dziennej przez telefon d PLN

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 9. Data: 2005-07-01 12:49:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ja mam konto w VWB. są limity dzienne i jednorazowe.

    OK.

    > poza tym jest token.

    Kwestia: token czy lista haseł była tu wielokrotnie dyskutowana i jak dotąd
    nie ma satysfakcjonującej odpowiedzi :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-07-01 12:49:06
    Od: "fantomas" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Glenn" napisał w wiadomości news:da3dj2$oot$1@news.onet.pl...
    > Z ciekawości: gdzie jest?

    ja mam konto w VWB. są limity dzienne i jednorazowe. to trochę irytujące,
    ale faktycznie, od razu całego konta mi nie wyczyszczą. poza tym jest token.

    Pozdrawiam,
    fantomas