  • 11. Data: 2005-07-02 09:41:37
    Temat: Re: Bank Millennium przedłuża promocję karty kredyto wej Millennium Visa economic
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-07-02 Janusz - Vahanara napisał(a);

    > Za założenie? Bo OKO prowadzone jest za friko.
    > Jeden przelew/wypłata miesięcznie i dostęp internetowy też s?
    > darmowe.

    Nie, zeby tam sobie lezala :)

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 12. Data: 2005-07-02 09:47:39
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 2 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Rafał madDuck Ochmański posłał(a) w świat wiadomość

    > Nie, zeby tam sobie lezala :)

    A kazikowe dwanaście groszy nie może być? Może. To dobra kwota do zalegania
    na mało używanym koncie bankowym. :-)

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 13. Data: 2005-07-02 10:50:36
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-07-02 Janusz - Vahanara napisał(a);

    > A kazikowe dwanaście groszy nie może być? Może. To dobra kwota do
    > zalegania na mało używanym koncie bankowym. :-)

    Czyli jednak posepisz :) 12 groszy pewnie tez moze byc, Chociaz w
    telewizorze mowia, ze "procentuje od pierwszej zlotowki" ;]

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com