  • 1. Data: 2002-06-26 01:10:57
    Temat: kredyty w koncie, co polecacie?
    Od: "tomek.." <a...@p...onet.pl>

    Czy mógłbym prosić o opinie?
    Chciałbym założyć konto osobiste z możliwością uzyskania kredytu
    odnawialnego (20-50tys). Mogą być to konta typu VIP, GOLD. Jaki bank
    polecacie?

    pozdrawiam i z góry dzięki za info
    Tomek

  • 2. Data: 2002-06-26 05:12:39
    Temat: Re: kredyty w koncie, co polecacie?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Czy mógłbym prosić o opinie?
    > Chciałbym założyć konto osobiste z możliwością uzyskania kredytu
    > odnawialnego (20-50tys). Mogą być to konta typu VIP, GOLD. Jaki bank
    > polecacie?

    Tylko Fortis - produkt nazywa się szybka pożyczka. Najniższe oprocentowanie
    (12%), obniżają je po automatycznie po decyzjach RPP, wysoki limit i dobra
    obsługa.

    Pewnie ktos odpisze, że trzeba mieć wysokie dochody (3k miesięcznie) i należy
    płacić 9 zł za prowadzenie. Jednak uważam, że warto.

    Piotrek

  • 3. Data: 2002-06-26 05:44:00
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Pewnie ktos odpisze, że trzeba mieć wysokie dochody (3k miesięcznie) i należy
    > płacić 9 zł za prowadzenie. Jednak uważam, że warto.

    Ja tez uwazam ze warto miec wysokie dochody :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 4. Data: 2002-06-26 06:54:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tylko Fortis - produkt nazywa się szybka pożyczka. Najniższe
    oprocentowanie
    > (12%), obniżają je po automatycznie po decyzjach RPP, wysoki limit i dobra
    > obsługa.

    Istotnie. Abo Fortis, albo zobacz sobie Multibank - jesli przedstawisz
    historie z poprzedniego banku dostaniesz od razu wysoki limit.
    W Multi oprocentowanie jest na poziomie 14,5%.

    co do Fortisa z ich strony:

    Wysokość
    Po trzech miesiącach posiadania i zasilania konta osobistego wymaganymi
    wpływami

    Dla Posiadaczy Pakietu Srebrnego - do 15.000 PLN
    Dla Posiadaczy Pakietu Złotego - do 30.000 PLN
    Po sześciu miesiącach posiadania i zasilania konta osobistego wymaganymi
    wpływami:

    Dla Posiadaczy Pakietu Srebrnego - do 30.000 PLN
    Dla Posiadaczy Pakietu Złotego - do 50.000 PLN
    Po dwunastu miesiącach posiadania i zasilania konta osobistego wymaganymi
    wpływami:

    Dla Posiadaczy Pakietu Srebrnego - do 50.000 PLN
    Dla Posiadaczy Pakietu Złotego - do 100.000 PLN
    Zabezpieczenia
    Poniżej 15.000 PLN - zgoda współmałżonka na zaciągnięcie pożyczki
    Od 15.000 PLN - zabezpieczenie zaproponowane przez pożyczkobiorcę i
    zaakceptowane przez Bank.

    Prowizje i opłaty
    Za udzielenie pożyczki - 1% udzielonej kwoty
    Za podwyższenie kwoty pożyczki - 1% podwyższanej kwoty
    Za prolongowanie pożyczki - 1% kwoty prolongowanej
    Inne zmiany warunków umowy - 0,5% udzielonej kwoty

  • 5. Data: 2002-06-29 12:01:31
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 26 Jun 2002 03:10:57 +0200, "tomek.." <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Czy mógłbym prosić o opinie?
    >Chciałbym założyć konto osobiste z możliwością uzyskania kredytu
    >odnawialnego (20-50tys). Mogą być to konta typu VIP, GOLD. Jaki bank
    >polecacie?

    Multi albo Fortis.
    Jesli masz historie za 12 miesiecy z odpowiednimi wplywami to masz
    szanse na taki kredyt od reki w Multi.
    Fortis ma natomiast najnizszy procent ale chyba zasady przyznania sa
    mniej korzystne.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl