  • 1. Data: 2002-04-10 11:33:31
    Temat: Re: Bank Informacji Kredytowej a operatorzy GSM
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Grzegorz wrote:

    > No właśnie, dlaczego "szukaj dalej", imo powinno się nakazać bankom wyjaśnienie
    > powopdów odmówienia udzielenia kredytu, nawet jesli by to było tylko widzimisię
    > banku (wtedy mozna się obrazić ;-).
    (...)
    Odmowa udzielenia kredytu nie wymaga żadnych wyjaśnień, jest to zwykle
    napisane w umowie/regulaminie. Bank jest geszeftem,jak każdy inny, nie
    instytucją rządową i nie ma obowiązku informowac klienta, dlaczego nie
    chce z nim robić niektórych lub wszystkich iteresów.
    Pamiętaj, że w kłopotach nie powinno się liczyć na bank - może to jest
    odpowiedź?

    z życzeniami bogactwa: Catbert

  • 2. Data: 2002-04-10 11:39:20
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Arek 'Winger' Ślusarczyk wrote:

    > Witam,
    > Czy nieregularne oplacanie rachunkow za telefon komorkowy (dokladniej w
    > plusie - Polkomtel) moze byc przyczyna pojawienia sie w BIK informacji
    > blokujacej mi uzyskanie kredytu w moim banku?
    >
    > Jakos tak regularnie o kilka dni zawsze sie spoznialem z wplatami, a
    > ostatnia nawet chyba przekroczyla termin po ktorym blokuja aparat...

    Jeżeli wobec banku twoje informacje są równie precyzyjne jak te powyżej,
    to nic dziwnego, że nie chcą udzielić kredytu. Blokada aparatu następuje
    zwykle nie po kilku dniach opóźnienia, ale całkiem innym okresie czasu.
    Chyba, że ja mam jakieś szczególne względy u operatora (jestem abonentem
    od 1937).

    pozdrawiam: Catbert

  • 3. Data: 2002-04-11 09:15:08
    Temat: Bank Informacji Kredytowej a operatorzy GSM
    Od: Arek 'Winger' Ślusarczyk <w...@n...pl>

    Witam,
[...]

    ostatnia nawet chyba przekroczyla termin po ktorym blokuja aparat... Ale
    jeszcze w marcu ja oplacilem wiec na pewno doszlo, dzisiaj 11 kwiecien a
    bank odmowil udzielenia kredytu na podstawie informacji uzyskanych z
    BIK.

    --
    Pozdrowienia,
    __

  • 4. Data: 2002-04-11 10:12:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Arek 'Winger' Ślusarczyk" <w...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:3CB5541C.136CFBF5@normanet.pl...

> [...]
    > blokujacej mi uzyskanie kredytu w moim banku?

    To nie jest przyczyna. Szukaj dalej. Moze po prostu nie masz zdolnosci

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 5. Data: 2002-04-11 10:46:58
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]

    powopdów odmówienia udzielenia kredytu, nawet jesli by to było tylko widzimisię
    Przecież może sie zdarzyć, że w bazie danych jest błąd, a nie każdy klient jest
    uświadomiony gdzie i u kogo szukać i żądać sprostowania.
    Zresztą same banki powinny być zainteresowane- przecież nawet te kilka procent
    nie udzielonych kredytów ze wzgledu na błędy w bazie danych która przeszukują
    banki to strata klientów.
    Z drugiej strony niektóre banki powinno sie wykluczyć z tej zasady (np. taki
    citibank) wtedy klient po odrzuceniu wniosku mniej narażony by był na straty ;-)
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-04-11 10:59:29
    Od: Arek 'Winger' Ślusarczyk <w...@n...pl>

    > No właśnie, dlaczego "szukaj dalej", imo powinno się nakazać bankom wyjaśnienie
    > powopdów odmówienia udzielenia kredytu, nawet jesli by to było tylko widzimisię
    > banku (wtedy mozna się obrazić ;-).

    Bank stwierdzil iz decyzje podjal po zapoznaniu sie z informacjami o mnie w BIK.

    --
    Pozdrowienia,
    __

  • 7. Data: 2002-04-11 11:21:18
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Arek 'Winger' Ślusarczyk" <w...@n...pl> wrote in message

    > Bank stwierdzil iz decyzje podjal po zapoznaniu sie z informacjami o mnie
    w BIK.

    Wlasnie - co myslicie o tym biurze w kontekscie ustawy o ochronie danych
    osobowych ?

  • 8. Data: 2002-04-11 11:30:40
    Od: JR <r...@p...pl>

    On Thu, 11 Apr 2002 12:59:29 +0200, Arek 'Winger' Ślusarczyk
    <w...@n...pl> wrote:

    >Bank stwierdzil iz decyzje podjal po zapoznaniu sie z informacjami o mnie w BIK.

    hmmm... a czy taki szary czlowiek z ulicy moze sie dowiedziec co maja
    ciekawego napisane o nim samym?

    Rysiek

  • 9. Data: 2002-04-11 11:52:20
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > względy u operatora (jestem abonentem
    > od 1937).

    a w jakiej sieci, jeżeli może Pan zdradzić?

    Wyrazy szacunku,

    Zbig.

  • 10. Data: 2002-04-11 12:00:37
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości ...

    | Blokada aparatu następuje zwykle nie po kilku dniach
    | opóźnienia, ale całkiem innym okresie czasu.
    Niekoniecznie. Mnie zablokowali (Idea) po... 7. dniach od terminu zaplaty
    (poprzednie rachunki ZAWSZE oplacalem w terminie) :-(

    | Chyba, że ja mam jakieś szczególne względy u operatora
    | (jestem abonentem od 1937).

    A jakiej sieci? GSM???

    pzdr

    KOmiX