    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bank Informacji Kredytowej a operatorzy GSM
    Date: Wed, 10 Apr 2002 13:39:20 +0200

    Arek 'Winger' Ślusarczyk wrote:

    > Witam,
    > Czy nieregularne oplacanie rachunkow za telefon komorkowy (dokladniej w
    > plusie - Polkomtel) moze byc przyczyna pojawienia sie w BIK informacji
    > blokujacej mi uzyskanie kredytu w moim banku?
    >
    > Jakos tak regularnie o kilka dni zawsze sie spoznialem z wplatami, a
    > ostatnia nawet chyba przekroczyla termin po ktorym blokuja aparat...

    Jeżeli wobec banku twoje informacje są równie precyzyjne jak te powyżej,
    to nic dziwnego, że nie chcą udzielić kredytu. Blokada aparatu następuje
    zwykle nie po kilku dniach opóźnienia, ale całkiem innym okresie czasu.
    Chyba, że ja mam jakieś szczególne względy u operatora (jestem abonentem
    od 1937).

    pozdrawiam: Catbert