  • 1. Data: 2014-05-27 18:36:53
    Temat: Prorodzinna polityka polskiego parlamentu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Poprosił o rezerwację pokoju z łożem małżeńskim, a potem
    o fakturę - zeznały dziś przed sądem pracownice hotelu
    w Lublinie, gdzie radiomaryjny poseł Piotr Sz. spotkał
    się z prostytutką. Jak informowała "Rzeczpospolita",
    dzięki fakturze parlamentarzysta mógł starać się
    o refundację kosztów pobytu z pieniędzy podatników.

    1086,Posel_i_prostytutka__Chcial_loze_malzenskie__po
    tem.html

    - Zadzwonił mężczyzna i poprosił o rezerwację pokoju
    z łożem małżeńskim. Powiedział, że pierwsza zgłosi
    się Marta Siwiec. Zapamiętałam nazwisko, bo skojarzyło
    mi się z tą celebrytką [Natalią Siwiec]. Miałam ją wpuścić,
    żeby na niego poczekała - relacjonowała dziś przed sądem
    recepcjonistka jednego z lubelskich hoteli, która pracowała
    w nocy z 19 na 20 grudnia 2012 roku.

    BTW siwych włosów ;) -- Marta Siwak pozuje w centrum stolicy. ;)

    http://www.se.pl/multimedia/galeria/57514/109627/mar
    ta-siwak-nago-gwiazda-top-model-w-rekach-policji/

    Natalia Siwiec także nie ukrywa braku astmy. :)
    (tego, że ma czym oddychać)

    I jeszcze od Siwca do Kalisza. ;)

    http://wiadomosci.wp.pl/gid,14545586,gpage,4,img,145
    45651,kat,355,title,Buziaki-calusy-cmoki,galeria.htm
    l?ticaid=112cd2&_ticrsn=3

    Minister Siwiec całuje ziemię kaliską

    Niestety Kalisz nie posmakuje wnętrza obecnego koryta...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'