    From: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBK spłata karty - znika???
    Date: Wed, 9 Apr 2003 13:25:19 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@62.233.177.238

    Czy nie macie wrażenia, że spłaty karty wprowadzone w BZWBK24 przez nową
    opcję "spłata karty" lubią znikać z systemu przed wykonaniem? Zawsze wchodzę
    tam zaraz po otrzymaniu zestawienia (czyli ok 23 każdego miesiąca) i
    dysponuje spłatę całości zadłużenia na 10-11 następnego, żeby nie zapomnieć.
    Zaglądam, tak jak dziś - i zima, nie ma zlecenia, tak jakby nigdy go nie
    było.

    Czy Wam też się zdarzyło coś takiego, czy to ja mam zwidy? Boję się myśleć,
    co będzie, jak kiedyś zapomnę sprawdzić...

    Mariusz