  • Data: 2007-09-29 13:52:44
    Temat: BZWBK - powlaczali ubezpieczenie samowolnie
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    posprawdzajcie swoje karty kredytowe tego badziewnego banku, na mojej
    wczoraj pojawila sie prowizja za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"
    (procentowa od transakcji, u mnie 17,99). oczywiscie mialem wylaczone
    wszystkie platne ubezpieczenia (karte mam rok i 4 mies. i nigdy nie
    byla oplata naliczana), a baba na infolinii wlasnie usilowala mi wmowic
    ze mialem zawsze wlaczone. na pytanie dlaczego przez ponad rok nie bylo
    wobec tego zadnej prowizji odpowiedziala: nie wiem. ja mam akurat
    money.pl, ale kumplowi w karcie multikino zdarzylo sie to samo - za 43
    zl :)))
    zlozylem reklamacje przez telefon i w ciagu 2 tygodni ma przyjsc
    odpowiedz na pismie.

    PG