  • Data: 2007-09-29 15:49:05
    Temat: Re: BZWBK - powlaczali ubezpieczenie samowolnie
    Od: "Leszek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak wrote:
    > posprawdzajcie swoje karty kredytowe tego badziewnego banku, na mojej
    > wczoraj pojawila sie prowizja za Pakiet "Twoje Bezpieczeństwo"
    > (procentowa od transakcji, u mnie 17,99). oczywiscie mialem wylaczone
    > wszystkie platne ubezpieczenia (karte mam rok i 4 mies. i nigdy nie
    > byla oplata naliczana), a baba na infolinii wlasnie usilowala mi
    > wmowic ze mialem zawsze wlaczone.

    Ja równiez miałem 3 miesiące za darmo. Pakiet właczyli od początku, bo
    tak jest w regulaminie, mimo, że zastrzegałem, że nie chcę żadnego
    pakietu. Potem przyszło naliczenie (poniżej 5 zł) i mimo, że akurat w
    danym miesiącu nie miałem innych obrotów, to za niespłacenie opłaty za
    pakiet (znaczy minimalnej miesięcznej spłaty w wyznaczonym dniu)
    dostałem jeszcze ok. 40 zł kary. Napisałem do rzecznika i umorzyli i
    opłatę za pakiet i karę. Jeśli ktoś ma nowa kartę powinien natychmiast
    wyłączyć pakiet, albo zareklamować pierwsze naliczenie - jeszcze przed
    terminem spłaty. Głupie to jest ale tak mają. Jednak za jednorazowe
    naliczenie tych ok. 4 zł nie trzeba chyba wieszać psów...
    Leszek