  • 1. Data: 2002-02-05 12:25:50
    Temat: BZWBK konto walutowe i takie tam spostrzezenia
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jak juz kiedys pisalem zalozylem sobie konto walutowe.
    Pani dysponentka byla baaardzo zdziwiona, zadzwonila nawet do centrali i...
    ttam tez byli lekko zdziwiweni.
    Dodatkowo zauwazyli jakiegos tam buga dla nierezydentow - przelewa
    zlotoweczki a wyciaga dolary na przyklad, co moze nie byc zgodne z ble ble
    ble.

    Zalozylem tez lokate w dolarach (a co ;) - i po przejrzeniu sie przez Inet -
    okazalo sie, ze pomieszana zostala zupelnie kolejnosc.
    Mialem konto zlotowkowe, walutowe, lokate w PLN, lokate w USD. Namieszane
    bylo jak diabli - dzisiaj jest znowu OK - czyli PLZ na samym poczatku.
    Inna sprawa ze dalej nie widze podgladu gdzie zrobilem operacje karta - i
    nie wiem dlaczego transakcje sa w tej chwili rozliczane i przez tydzien..
    Kiedys zdarzalo sie ze praktycznie z dnia na dzien - cos im sie popsulo....

    Wypelnilem karte podpisow, postraszylem pania, ze idzie w BZWBK 21% redukcja
    pracownikow w zwiazku z wprowadzeniem nowego systemu (zaraz jak zaczela to
    zachwalac ;)

    Dowiedzialem sie tez, ze co drugi klient ucieka z dawnego PBK, oraz ze rzez
    niewiniatek wsrod pracownikow tego bbanku sie odbywa - w BPH byly jakies
    umowy 2 letnie - prywatyzacyjne...

    Ciekaw jestem czy zamkna te furtke kupowania obcej waluty??

    --

    ------
    Amra the Freelancer