  • 1. Data: 2002-02-05 12:31:09
    Temat: Pl@neta - subkonta dewizowe
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Mila bardzo Pani na infolinii poinformowala mnie, ze a i owszem mozna sobie
    zalozyc subkonto walutowe w e-pakiecie w Pl@necie.
    (o wlasnie w Multibanku niestety... nie da sie :((((

    Mam pytanie do posiadaczy czy istotnie tak jak Pani twierdzila istnieje
    mozliwosc przelewania z rachunku zlotowkowego na dolarowe i odwrotnie - tak
    zeby kupowac jak sa po niskiej cenie, a sprzedawac po wysokiej?

    W sumie dzisiaj powinienem gnac w te pedy do banku i sprzedawac dolce, bo
    sobie policzylem, jakbym wlozyl kase do banku na lokate miesieczna 48% w
    skali roku :)
    Takie lokaty to ja lubie - mBank sie nawet ne umywa!!!

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-05 13:21:57
    Temat: Re: Pl@neta - subkonta dewizowe
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
> [...]
    tak
    > zeby kupowac jak sa po niskiej cenie, a sprzedawac po wysokiej?

    mam walutowe a'vista w planet (nie e-pakiet tylko srebrny) i nic mi nie
    wiadomo o tym, zebym mogla przeweac sobie pomiedzy zlotowkami i waluta.
    moze tez bym czasem sie na to skusil.
    Dotychczas e-pakieciarze nie mogli miec walutowego moze wiec jednak byly
    jakies zmiany w Fortisie o ktorych zapomnieli poinformowac
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-02-05 13:28:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dotychczas e-pakieciarze nie mogli miec walutowego moze wiec jednak byly
    > jakies zmiany w Fortisie o ktorych zapomnieli poinformowac

    No to chybazapomnieli - pytalem sie dwo roznych osob - poczta wewnetrzna i
    Infolnia.
    Na Infolini kazali isc do oddziualu i wypelnic wniosek (a myslala, ze jest
    dostepne przez Pl@nete ;)

  • 4. Data: 2002-02-05 13:47:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Mila bardzo Pani na infolinii poinformowala mnie, ze a i owszem mozna
    sobie
    > zalozyc subkonto walutowe w e-pakiecie w Pl@necie.
    > (o wlasnie w Multibanku niestety... nie da sie :((((

    Pamiętaj, że VC też Ci mieli dać ;-)))

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-02-05 14:07:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pamiętaj, że VC też Ci mieli dać ;-)))
    >
    > K. Kowalski

    Spokojnie, bank sie nie wycofal, bank przesunal tylko termin i da swoim
    najlepszym klientom :)
    Tak wiec pomyslalem, sobie ze zaloze jeszcze subkonto walutowe ;) + lokata,
    to bede bardzo dobry klient i mi $%^^#$^^&^#$ dzadza ;)

  • 6. Data: 2002-02-05 19:37:32
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Infolnia.
    > Na Infolini kazali isc do oddziualu i wypelnic wniosek (a myslala, ze jest

    Dobrze gadasz - otwierasz w oddziale, a w Planecie go widać. Tyle, ze to tylko
    podglad na stan srodkow i lokaty walutowe, wiec nieciekawie.
    Planeta obsluguje tylko transakcje krajowe w zlotowkach.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 7. Data: 2002-02-05 19:43:27
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Infolnia.
    > Na Infolini kazali isc do oddziualu i wypelnic wniosek (a myslala, ze jest

    sprostowanie małe, na poczte wewnetrzna odpowiadaja ludzie z infolinii, wiec na
    jedno wychodzi.

    SCi

  • 8. Data: 2002-02-05 20:02:44
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
    > (...) Tyle, ze to tylko
    > podglad na stan srodkow i lokaty walutowe, wiec nieciekawie.
    > Planeta obsluguje tylko transakcje krajowe w zlotowkach.

    blad.
    majac walutowe a'vista mozez robic w tej samej walucie lokaty
    i mozesz te lokaty zrywac przeksiegowujac na a'vista
    Pl@net obsluguje wiec rowniez transakcje walutowe, ale ze
    wzgledu na regulacje prawne tylko wewnątrzbankowe.
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-02-06 12:45:21
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pl@net obsluguje wiec rowniez transakcje walutowe, ale ze
    > wzgledu na regulacje prawne tylko wewnątrzbankowe.

    To wlasnie mialem na mysli :-)) Niescisle sie wyrazilem, skrot myslowy.
    Tansakcje ZEWNETRZNE tylko krajowe i w PLN oraz brak przewalutowań miedzy
    avista poprzez Planet.

    pozdrawiam
    maksymilian