    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BZWBK i problemy z IE
    Date: Wed, 13 Feb 2002 17:59:24 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    Myslalem, ze to tylko mnie tak sie dzieje z uwagi na to ze mam chello, a na
    nie mozna troszke zgonic, ale okazuje sie, ze nie - problem ten dotyczy
    uzytkownikow nowszych wersji IE.

    Oto pomoc ze stron BZWBKa

    "Co mam zrobić gdy podczas korzystania z BZWBK24 internet pojawia mi się
    komunikat : "Strona zawiera elementy bezpieczne i niebezpieczne"?

    Powyższy problem związany jest z niektórymi wersjami przeglądarek Internet
    Explorer (niektóre wersje 5.5 oraz wersja 6.0). Polega on na przerywaniu
    szyfrowanych połączeń z serwerem WWW po 30 sekundach i ich nieodtwarzaniem.
    Jedynym rozwiązaniem znalezionym przez naszych specjalistów zmniejszającym
    uciążliwość korzystania z tych wersji przeglądarek jest wyłączenie opcji
    "Pokaż przyjazne komunikaty o błędach http". Menu -> Narzędzia -> Opcje ->
    Zaawansowane -> Pokaż przyjazne komunikaty o błędach http [przy tej opcji
    pole wyboru powinno być wyczyszczone, po wyłączeniu dla pewności należy
    zrestartować przeglądarkę] Pozwala to w większości testowanych przez nas
    przypadków na bezproblemową pracę z serwisem bzwbk24. Wyłączenie opcji nie
    wpływa na bezpieczeństwo korzystania z programu Internet Explorer i z
    naszego serwisu. "

    Swoja droga troche wkurzajacy jest to blad - szczegolnie jak sobie wpisuje
    pol godziny cos, chce potwierdzic - uzywam tokena a tu wyskakuje.. w/w
    komunikat i od nowa trzeba robic - a czasami jescze raz sie logowac :(

    Nie wiem na czym polega ten blad - przypomniec tez nalezy ze podobne
    komunikaty o IE 5.5 mial swego czasu fortis, pozniej nawet cos z 6.0 im nie
    chcialo dzialac, ale poprawili...

    zobaczymy kiedy zacznie im to dzialac jak nalezy...

    Swoja droga - wina M$ czy informatykow z BZWBK?

    --

    ------
    Amra the Freelancer