  • 1. Data: 2005-02-26 11:56:42
    Temat: Ile trwaja trzy dni?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Nie to, zebym sie specjalnie skarzyl, tylko mnie to lekko dziwi,
    bo z drugiej strony chyba wytrzymam. ;-)

    Ale do rzeczy: wystapilem o KK w mBanku. Mozna "(...)sprawdzić
    status Swojego Wniosku o (...), Kartę Kredytową (...) w mBanku na
    specjalnej witrynie(...)". A tam czytam: "Twoja karta zostanie
    wydana i wysłana pocztą na wskazany adres korespondencyjny w
    ciagu trzech najbliższych dni roboczych." - po szybkim sprawdzeniu
    daty tej informacji (17 lutego), mozolnie dodalem trzy dni robocze,
    i... czekam nadal. A minelo ich dwa razy tyle jakby, niz obiecano.
    Otrzymalem zreszta list z egzemplarzem umowy, a karty ani sladu.

    Zadzwonilem dzis na mlinie, i infetka powiedziala, ze te trzy dni moga
    trwac nawet do pietnastu.

    Ot, taka ciekawostka przyrodnicza, ile to jest trzy najblizsze dni
    robocze w banku. :-) Pewno w przypadku platnosci obowiazuja
    scislejsze zasady. :-)))

    --
    Adek

  • 2. Data: 2005-02-26 12:11:38
    Temat: Re: Ile trwaja trzy dni?
    Od: "socrates" <n...@p...TOTEZ.onet.pl>

    Po 3 dniach karta zostanie WYSŁANA, czyli wyląduje na poczcie.

  • 3. Data: 2005-02-26 13:07:40
    Temat: KK mBanku
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > Ot, taka ciekawostka przyrodnicza, ile to jest trzy najblizsze dni
    > robocze w banku. :-) Pewno w przypadku platnosci obowiazuja
    > scislejsze zasady. :-)))

    mBank już tak ma :)
    Złożylem wniosek o KK i jak zobaczyłem ILE chca papierków (a to było
    przeniesienie karty!!!), to odpuściłem ;) Widocznie uważaja, ze przede
    wszystkim to klientowi powinno zależeć. Ta dość nietypowa polityka znajduje
    odzwierciedlecnie w _katastrofalnie_ słabej sprzedaży KK.
    Oby tak dalej ;)

  • 4. Data: 2005-02-26 13:34:55
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Feb 2005 13:11:38 +0100, "socrates"
    <n...@p...TOTEZ.onet.pl> napisał(a):

    >Po 3 dniach karta zostanie WYSŁANA, czyli wyląduje na poczcie.

    Gdyby wyslali czwartego dnia, to piatego dnia roboczego bym mial.
    A najpozniej szostego. Poczta naprawde ostatnio funkcjonuje dobrze.
    Zwykle listy sa nastepnego dnia u odbiorcy. Mysle, ze jednak nie
    wyslali po trzech dniach (jak wspomnialem, umowe dostalem).
    Ale w sumie to nie problem, tylko ciekawostka, i zmierzam do tego
    raczej, ze tekst informacyjny nie powinien byc taki radosnie
    optymistyczny. Wystarczyloby, gdyby napisali, ze karte klient otrzyma
    w ciagu dwoch tygodni.

    --
    Adek

  • 5. Data: 2005-02-26 13:38:09
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    A_Zet said the following On 2005-02-26 14:34:

    > Gdyby wyslali czwartego dnia, to piatego dnia roboczego bym mial.
    > A najpozniej szostego. Poczta naprawde ostatnio funkcjonuje dobrze.
    Mam niestety dokładnie odwrotne doświadzczenia :-(

    > Zwykle listy sa nastepnego dnia u odbiorcy. Mysle, ze jednak nie
    > wyslali po trzech dniach (jak wspomnialem, umowe dostalem).
    A stempel na kopercie/info o dacie wysłania jakie było ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 6. Data: 2005-02-26 14:27:34
    Temat: Re: KK mBanku
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *mm*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Oby tak dalej ;)

    Wystąp jako "świeżynka"
    Wystarczy zaświadczenie o zarobku.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 7. Data: 2005-02-26 14:35:45
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    > mBank już tak ma :)
    > Złożylem wniosek o KK i jak zobaczyłem ILE chca papierków (a to było
    > przeniesienie karty!!!), to odpuściłem ;)

    mi przysłali radosną informację że ze względu na wysokie średnie saldo konta
    mogę u nich dostać kartę "od ręki" bez żadnych dodatkowych dokumentów

    KK mi niespecjalnie potrzebna ale chciałem to potraktować jako ciekawe
    doświadczenie wiec kliknąłem linka i zacząłem wypełniać formularz - po czym
    na końcu okaząło sie że musze dostarczyć tonę papeirów zaswiadczeń z zusu,
    us, pitów i Bóg wie czego jeszcze - wiec grzecznie podziękowałem i świetnie
    sobie radzę dalej bez KK - tylko nie mam zielonego pojęcia po co mi tego
    pierwszego radosnego maila przysłali

  • 8. Data: 2005-02-26 22:58:52
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Henryk "Plumski" Plumowski <k...@O...fm> wrote:

    > Wystąp jako "świeżynka"
    > Wystarczy zaświadczenie o zarobku.

    Przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem :)

  • 9. Data: 2005-02-27 20:19:20
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *mm*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Przeczytaj jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem :)

    Jeśli przy przeniesieniu dostałbyś większy limit...

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek