  • 1. Data: 2002-07-16 11:46:43
    Temat: BZWBK i VE
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Czy moze ktos potwierdzic ze istnieje mozliwosc zmiany limitow na VE? Dzis
    powiedziano mie ze po konsultacjach z naczelnikiem ustalono ze mozliwosc
    taka istnieje - nie powiedziano mi niestety jak to zrobic ;-/

    --
    JaKi
    ________________

  • 2. Data: 2002-07-16 18:21:30
    Temat: Re: BZWBK i VE
    Od: "Krzysztof Legat" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy moze ktos potwierdzic ze istnieje mozliwosc zmiany limitow na VE? Dzis
    > powiedziano mie ze po konsultacjach z naczelnikiem ustalono ze mozliwosc
    > taka istnieje - nie powiedziano mi niestety jak to zrobic ;-/

    Oczywiscie, ze mozna zmienic limit - zalezy od obrotow na koncie.
    Ewentualnej zmiany dokonuje Doradca Klienta.

    pzdr

    --
    Krzysztof Legat

  • 3. Data: 2002-07-16 19:25:11
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Dzis powiedziano mie ze po konsultacjach z naczelnikiem ustalono ze
    > mozliwosc taka istnieje - nie powiedziano mi niestety jak to zrobic ;-

    A jaki limit masz teraz?

    <Slawomir 'at' Tobis . pl >

  • 4. Data: 2002-07-16 19:37:38
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    .
    Użytkownik "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing> napisał w wiadomości
    > A jaki limit masz teraz?

    Standardowo przyznawany: 2k

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-07-17 18:55:58
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Legat" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie, ze mozna zmienic limit - zalezy od obrotow na koncie.

    Czyli jak mam obroty powiedzmy 10k to mi sami zmienia? Cos mi sie nie wydaje

    > Ewentualnej zmiany dokonuje Doradca Klienta.

    Tego mi nie potrafili powiedziec gdzie to zrobic

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-07-19 18:13:39
    Od: "Krzysztof Legat" <k...@p...onet.pl>

    > .
    > Użytkownik "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing> napisał w wiadomości
    > >

    > Standardowo przyznawany: 2k

    2 tysiace to nie standard lecz maksymalna kwota jaka mozna dostac na VE czy
    Maestro.
    Zalezy jakie deklarujesz minimalne wpływy. Norma wg mnie jest jednokrotnosc
    deklarowanych wplywow. Maksa na "dzien dobry" moge dac do konta Prestiz. :-)

    pzdr

    Krzysztof Legat

  • 7. Data: 2002-07-19 18:16:10
    Od: "Krzysztof Legat" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Krzysztof Legat" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyli jak mam obroty powiedzmy 10k to mi sami zmienia? Cos mi sie nie
    wydaje

    Nie ma tu zadnego automatu. Trzeba przyjsc do oddzialu.

    > Tego mi nie potrafili powiedziec gdzie to zrobic

    Przychodzisz do oddzialu, wypelniasz odpowiedni druczek, obsluga sprawdza
    obroty i zmienia limit karty, ale nie wiecej niz na 2000pln dziennie.
    Tak przynajmniej ja to robie, a chyba robie to dobrze. :-)))

    pzdr

    Krzysztof Legat

  • 8. Data: 2002-07-20 11:02:49
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    jednokrotnosc
    > deklarowanych wplywow. Maksa na "dzien dobry" moge dac do konta Prestiz.
    :-)

    No wlasnie - to czemu ponad 2k w tym momencie pobieraja oplaty od wyplat z
    kasy skoro nie moge miec limitu wiekszego niz 2k? Wg niedysponentki te 2k sa
    jednak zmienne...

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-07-20 11:05:10
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Przychodzisz do oddzialu, wypelniasz odpowiedni druczek, obsluga sprawdza
    > obroty i zmienia limit karty, ale nie wiecej niz na 2000pln dziennie.

    Dodaj jeszcze - przychodzisz do oddzialu -> odstajesz co swoje 30 min i
    wypelniasz druczki...

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-07-22 20:23:15
    Od: "Krzysztof Legat" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Krzysztof Legat" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dodaj jeszcze - przychodzisz do oddzialu -> odstajesz co swoje 30 min i
    > wypelniasz druczki...

    W moim oddziale kolejki nie zdarzaja sie zbyt czesto. Zalezy od placowki.
    A druczek jest jeden i na dodatek nie jest zbyt skomplikowany. :-)

    pzdr

    --
    Krzysztof Legat