  • 1. Data: 2002-07-16 11:53:14
    Temat: Konto Firmowe
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    W ktorym banku polecicie zalozenie konta firmowego:

    priorytety:

    * elektroniczne
    * płacenie podatkoww
    * najtansze
    * sluzy ylko przelewaniu kasy za faktury
    * bez ukrytych opłat
    * katra

    Oliwia
    gg 25244

  • 2. Data: 2002-07-16 12:50:17
    Temat: Re: Konto Firmowe
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > * płacenie podatkoww
    > * najtansze
    > * sluzy ylko przelewaniu kasy za faktury

    ok ... podlubalam troszke w necie znalazlam porownanie kilku bankow .... moj
    wybor padl narazie na mBank ...

    Oliwia

  • 3. Data: 2002-07-16 20:19:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    mBiznes w mBanku.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-07-16 20:22:06
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 16 Jul 2002 14:50:17 +0200), "Oliwia"
    <i...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >ok ... podlubalam troszke w necie znalazlam porownanie kilku bankow .... moj
    >wybor padl narazie na mBank ...

    I słusznie.
    Wada: dość spora opłata za bankomat, dlatego warto mieć tam też konto
    prywatne (całkowicie bezpłatne) i wybierać kasę transferem przez
    ROR...

    Wada2: Dość enigmatyczny opis na histori, choć i tak szaleńczo lepszy
    niż w LGNet, gdzie wogóle znaleźć cokolwiek na historii to działanie
    dla straceńca...

  • 5. Data: 2002-07-17 06:08:21
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > dla straceńca...
    >
    > --
    > Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder

    Ochhh Dziekuje Jego Szarej ... i Pogmatwanej ...... Nazwie Oczywiscie ;-)

    Wlasnie tak zamierzam zrobic przelewac srodki i szalec ... a karta
    ewentualnie placic za zakupy i tyle ;-)

    Pozdrawiam

    Oliwia
    gg 25244

  • 6. Data: 2002-07-17 06:59:45
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    czesc Izo

    mozesz podac namiary na to porownanie? Dlaczego wybralas mBank?

    Mam ten sam problem.

    P.

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 7. Data: 2002-07-17 09:24:35
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peptulis Amargolis" <p...@i...pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:old8ju0mep2gccc4vn193jl0lbhubsbfqb@4ax.com...
    > czesc Izo
    >
    > mozesz podac namiary na to porownanie? Dlaczego wybralas mBank?
    >
    > Mam ten sam problem.
    >
    > P.
    >

    > Pepto

    Prosze bardzo!

    http://direct.money.pl/por_op_firm.html

    Oliwia

  • 8. Data: 2002-07-17 09:26:38
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > czesc Izo
    >
    > mozesz podac namiary na to porownanie? Dlaczego wybralas mBank?

    ta strona tez mnie zaciekawila ... bo ZUS jest za darmo.

    http://direct.money.pl/mBank/tabela.html#mbiznes

  • 9. Data: 2002-07-17 19:37:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 17 Jul 2002 11:24:35 +0200, "Oliwia"
    <i...@p...onet.pl> wrote:

    >Prosze bardzo!
    >
    >http://direct.money.pl/por_op_firm.html

    hmm, informacje tam sa "odrobinke" niedokladne
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-07-18 06:19:22
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > hmm, informacje tam sa "odrobinke" niedokladne
    > --
    > Wojtek Frabinski ICQ 50443653

    OOOOO jak bardzo ?!?!?!?!?!?!?!

    Oliwia