  • 1. Data: 2002-02-28 11:38:46
    Temat: Belką dobijanie.....
    Od: "SM" <s...@l...pl>

    Witam

    Wczoraj w Zetce powiedzieli, ze Trybunal Konstytucyjny stwierdzil, iz lokaty
    zalozone przed koncem listopada 2001 roku, a zerwane nawet przed terminem
    zapadalnosci nie moga byc obelkowane.
    W bankierze.pl przeczytac można zupelnie co innego.
    No to jak to w koncu jest ?

    Pozdrawiam
    SM

  • 2. Data: 2002-02-28 11:52:45
    Temat: Re: Belką dobijanie.....
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SM" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapadalnosci nie moga byc obelkowane.
    > W bankierze.pl przeczytac można zupelnie co innego.

    Jest tak jak w Bankierze. Jedynie śmierć lub zerwanie lokaty z winy banku
    zwalnia z podatku.
    Pozdrawiam Wall.

  • 3. Data: 2002-02-28 12:04:52
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wall" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    zerwane nawet przed terminem
    innego.

    > Jest tak jak w Bankierze. Jedynie śmierć lub

    No dobrze ale jeżeli zerwanie lokaty (zalozonej
    przed koncem listopada 2001 roku) nastąpi
    najpóźniej dzisiaj tzn. 28 lutego 2002 r (czyli
    przed dniem obowiązywania ustawy) to belkowe się
    takowej nie ima.
    Dobrze mówię :-) ?

    Sark

  • 4. Data: 2002-02-28 12:08:18
    Od: "SM" <s...@l...pl>

    Tak, tylko raczej w zetce nie to mieli na myśli, a jezeli mieli to sie
    kompletnie zle wyrazili.

    SM

  • 5. Data: 2002-02-28 12:53:11
    Od: "Skalar" <a...@a...krakow.pl>

> [...]
    > przed koncem listopada 2001 roku) nastąpi
    > najpóźniej dzisiaj tzn. 28 lutego 2002 r (czyli
    > przed dniem obowiązywania ustawy) to belkowe się

    IMO dobrze.
    Ja w każdym bądź razie wszystkie swoje mBankowe lokaty zerwałem dzisiaj, bo
    dzisiaj pierwszy raz skapitalizowały mi się odsetki i jestem (prawie)
    pewien, że Belka mi nic od tych pierwszych odsetek nie zabierze.

    Pozdrawiam
    Arek