  • 1. Data: 2002-11-05 09:24:36
    Temat: Kredyt Bank - autoryzacja
    Od: Nexus <n...@N...poczta.gazeta.pl>

    Mialem nastepujace zdarzenie.
    Rzecz dziala sie w Poznaniu, w ekspozyturze KB na Winogradach.
    Mialem tam lokate w Euro, okolo700 i poszedlem ja zlikwidowac.
    Usiadlem i mily pan zapytal mnie o nazwisko, a pozniej o date
    urodzenia. Znalazl numer lokaty, nastepnie wyszukal jakis kod (chyba
    CIV-ale tylko slyszalem nazwe), a nastepnie przekazal sprawe pani
    siedzacej obok szafy z pieniedzmi, praktycznie metr dalej, bo to mala
    ekspozytura. Ta wypowiedziala moj adres i zapytala czy sie zgadza.
    Nastepnie dokonala wyplaty. Pokwitowalem, ale nikt nie ogladal mojego
    podpisu. Jedno euro z jakimis groszami wydano mi w zlotowkach po
    bardzo lichym kursie, bo nie mieli drobnych, to przezyje, ale tylko u
    nich mnie tak potraktowali, a likwidowalem juz inne walutowe lokaty.
    Ale, to ze nikt nawet nie sprawdzil mojego dowodu i podpisu to juz
    naprawde przesada. Na koniec zapytalem sie kobiety czy to normalne, ze
    nikt nie poprosil mnie o dowod os., albo inny dokument , udala
    zdziwiona, a nastepnie odparla z wyrazna niechecia, ze myslala iz
    uczynil to kolega. Kolega patrzyl sie w monitor i nie zareagowal na
    moje pytanie.
    Mysle ze na tym zakonczy sie moja znajomosc z KB.
    A mialem wobec nich wieksze plany.
    fizyk

  • 2. Data: 2002-11-05 12:11:31
    Temat: Re: Kredyt Bank - autoryzacja
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:5a3fsuc6h3n85qs54a3jev1jqook8grsd5@4ax.com,
    n...@N...poczta.gazeta.pl wrote:

    > Mysle ze na tym zakonczy sie moja znajomosc z KB.
    > A mialem wobec nich wieksze plany.

    Dlaczego? Nie cenisz sobie wygody?
    Widocznie wola podjac takie ryzyko (ze straca te 700 Euro) niz klopotac
    klienta.

    BTW, w USA opisany przez Ciebie sposób obslugi jest standardem.

  • 3. Data: 2002-11-06 08:08:38
    Od: Nexus <n...@N...poczta.gazeta.pl>

    On Tue, 5 Nov 2002 13:11:31 +0100, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >n...@N...poczta.gazeta.pl wrote:
    >

    >Dlaczego? Nie cenisz sobie wygody?
    >Widocznie wola podjac takie ryzyko (ze straca te 700 Euro) niz klopotac

    Wygodne to to bylo. Gdyby jednak ktos podjal moja lokate za mnie :-),
    to podejzewam ze nie skonczylo by sie na jednorazowym stwierdzeniu, ze
    to nie moj podpis pod poleceniem likwidacji i prosze dac mi moje
    pieniazki. Obawiam sie nawet, ze konieczne byloby przesluchanie przez
    policje i czekanie na decyzje jakiejs centrali.
    pozdrawiam
    m.

  • 4. Data: 2002-11-12 01:04:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Nexus <n...@N...poczta.gazeta.pl> writes:

> [...]
    > to podejzewam ze nie skonczylo by sie na jednorazowym stwierdzeniu, ze
    > to nie moj podpis pod poleceniem likwidacji i prosze dac mi moje

    Jest duza szansa, ze wlasnie na tym by sie to zakonczylo. Owo stwierdzenie
    naturalnie musialoby przybrac forme pisemna.

    > Obawiam sie nawet, ze konieczne byloby przesluchanie przez
    > policje

    Przesluchanie kogo?

    > i czekanie na decyzje jakiejs centrali.

    Zapewne, ale domyslam sie, ze warunki owego "czekania" nie bylyby takie
    znowu niekorzystne (i bank wolalby ten czas zminimalizowac).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator