    From: "Macio" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] Pojawam się i znikam...
    Date: Tue, 5 Nov 2002 23:51:05 +0100

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>
    napisał w wiadomości news:aq8cnv$arj$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    >
    > Dwa razy zdarzyło się, że z podglądu netowego znikęła
    > mi karta kredytowa. Dzisiaj zniknął mi ROR...

    Ludzie to wszytko pikuś. Byłem dzisiaj świadkiem jak facetowi pokazało sie
    na koncie 16 tys złotych tytułem przelewu dla kogos innego. Po wyjaśnieniu
    facet odesłał tę kase spowrotem a kilka godzin później Bank ściągnoł mu tą
    kasę ponownie i napisał korekta błędnej operacji. Gość jest w plecy 16
    klocków.
    Potem byłem u innego i już od drzwi słyszałem jak rzuca mięchem do rzecznika
    prasowego BZWBK. Facet kilkakrotnie wczoraj i dzisiaj był multimilionerem i
    totalnym bankrutem. Jajca jakieś się dzieją. Operacje jakieś dziwne wpłaty
    wypłaty totalna rozpierducha.

    Macio