  • 1. Data: 2002-08-02 07:44:43
    Temat: [BZWBK] Najlepszy klient?
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Swego czasu wysłałem do BZWBK wniosek o podwyższenie limitu na swojej KK.
    Oczywiście(DKN jestem naznaczony czy jak?!?) odmowa.

    Trzy dni po otrzymaniu z banku odmowy dostałem liścik w rodzaju:
    "Dziękujemy że docenił Pan zalety naszej KK.

    Ponieważ należy Pan do naszych najlepszych klientów, to objęliśmy Pana naszą
    nową ofertą promocyjną. Przez najbliższe 6 miesięcy kredyt na Pana karcie
    jest
    oprocentowany na 22% w stosunku rocznym
    [..bla bla...]"

    Cwaniule zauważyli, że z kredytu nie korzystałem - bo wszystko spłacałem
    przed
    końcem grace period-u(a właśnie jak to jest po polsku?)

    Drogi WBK-u. Nie skorzystam z waszej wspaniałej promocji. A za wysłanie
    takiej korespondecji, tuż po odmowie podwyższenia limitu człowiek
    odpowiedzialny
    za kontakty z klientami powinien się dobrze zastanowić nad swoim powołaniem,
    bo z wyczuciem kiepsko.

    KJ

  • 2. Data: 2002-08-02 07:53:57
    Temat: Re: [BZWBK] Najlepszy klient?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > za kontakty z klientami powinien się dobrze zastanowić nad swoim
    powołaniem,
    > bo z wyczuciem kiepsko.

    Nie maja pewnie wdrozonego dobrego CRMu (czy jakkolwiek nazwac tego) i kazdy
    dzial wysyla swoje, pewnie zupelenie nic nie wiedzac o pracy kolegow ;)

  • 3. Data: 2002-08-02 07:58:37
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Nie maja pewnie wdrozonego dobrego CRMu (czy jakkolwiek nazwac tego) i
    kazdy
    > dzial wysyla swoje, pewnie zupelenie nic nie wiedzac o pracy kolegow ;)

    Najwyraźniej. Do mnie oferta na VC (dla najlepsiejszych klyentów)
    przyszła ok dwa tygodnie po tym, jak bez łaski odebrałem kartę w oddziale
    :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 4. Data: 2002-08-02 08:00:57
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    > powołaniem,
    >
    > Nie maja pewnie wdrozonego dobrego CRMu (czy jakkolwiek nazwac tego) i
    kazdy
    > dzial wysyla swoje, pewnie zupelenie nic nie wiedzac o pracy kolegow ;)

    Pewnie nie:-)
    Jeszcze jeden kwiatek.
    To zawiadomienie o obniżce procentów dostałem 2 razy. przypuszczam(ale to
    moje
    spekulacje) że wysłali to do karty głównej (do mnie) i karty
    dodatkowej(wystawionej
    dla brata) też do mnie.

    KJ

  • 5. Data: 2002-08-02 18:15:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > nową ofertą promocyjną. Przez najbliższe 6 miesięcy kredyt na Pana karcie
    > jest oprocentowany na 22% w stosunku rocznym

    Oj, cos bzwbk zmierza w kierunku citka. Najpierw zdjecie i podpis, a potem
    obnizka %% - w citi daja 24% p.a. :-))) Jakos obslugi bzwbk juz tez dobila
    do citka :(( Chyba cos im klienci uciekaja w trakcie tej 'udanej' fuzji
    :-)))

    pozdrawiam,
    witek

  • 6. Data: 2002-08-05 19:44:25
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > moje
    > spekulacje) że wysłali to do karty głównej (do mnie) i karty

    No i co z tego. Moja zona ma jedna karte a dostala dwa takie pisemka jak
    Ty ;))

    Poza tym - czym umotywowali odmowe podwyzszenia limitu? Ja kilka
    miesiecy temu podwyzszylem zonie o 20% (wnioskowalem o 60%).

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 7. Data: 2002-08-06 05:54:45
    Od: "Artur M. Kaminski" <b...@i...net.pl>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    >
    > Ponieważ należy Pan do naszych najlepszych klientów, to objęliśmy
    > Pana naszą nową ofertą promocyjną. Przez najbliższe 6 miesięcy kredyt

    To jeszcze nic, do mnie zwrócono w takim samym pisemku się per "Szanowna
    Pani".
    Co prawda mam dwa imiona, po staropolsku: Artur Maria, ale żeby aż tak się
    pomylić?
    Panowie z BZWBK, bez przesady, moglibyscie trochę uważać ...

    ARtek

  • 8. Data: 2002-08-06 09:24:14
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    [...]
    > No i co z tego. Moja zona ma jedna karte a dostala dwa takie pisemka jak
    > Ty ;))
    A czyli po prostu maja b...l, rozumiem.
    > Poza tym - czym umotywowali odmowe podwyzszenia limitu? Ja kilka
    > miesiecy temu podwyzszylem zonie o 20% (wnioskowalem o 60%).
    Żartujesz sobie ? Mieliby się zniżać do tłumaczeń przed klientem ? Przecież
    poważny bank. Nie bedzie im tu gówniarz podskakiwał.

  • 9. Data: 2002-08-07 08:03:18
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Artur M. Kaminski" <b...@i...net.pl>

> [...]
    tak się
    > pomylić?
    > Panowie z BZWBK, bez przesady, moglibyscie trochę uważać ...

    Po prostu uznali, że w szanującym się domu forsą rządzi "żeńska"
    połowa. ;-)

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Rzetelne zrodlo informacji... >>> http://link.interia.pl/f1631

  • 10. Data: 2002-08-07 14:33:52
    Od: "dariuszg" <D...@d...lodz.pl>

    Mnie dwa razy zapłacili za ten sam rachunek w maju i do tej pory nikt nie
    może tego wyjaśnić. Bałagan proszę grupowiczów i brak poszanowania dla
    klienta.