    From: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BZWBK] Najlepszy klient?
    Date: Fri, 2 Aug 2002 09:44:43 +0200

    Swego czasu wysłałem do BZWBK wniosek o podwyższenie limitu na swojej KK.
    Oczywiście(DKN jestem naznaczony czy jak?!?) odmowa.

    Trzy dni po otrzymaniu z banku odmowy dostałem liścik w rodzaju:
    "Dziękujemy że docenił Pan zalety naszej KK.

    Ponieważ należy Pan do naszych najlepszych klientów, to objęliśmy Pana naszą
    nową ofertą promocyjną. Przez najbliższe 6 miesięcy kredyt na Pana karcie
    jest
    oprocentowany na 22% w stosunku rocznym
    [..bla bla...]"

    Cwaniule zauważyli, że z kredytu nie korzystałem - bo wszystko spłacałem
    przed
    końcem grace period-u(a właśnie jak to jest po polsku?)

    Drogi WBK-u. Nie skorzystam z waszej wspaniałej promocji. A za wysłanie
    takiej korespondecji, tuż po odmowie podwyższenia limitu człowiek
    odpowiedzialny
    za kontakty z klientami powinien się dobrze zastanowić nad swoim powołaniem,
    bo z wyczuciem kiepsko.

    KJ