  • 1. Data: 2002-08-02 07:52:53
    Temat: Jak przelewac najtaniej do mBank ? Ile za karte ?
    Od: "morph" <m...@t...pl>

    Mam zamiar zalozyc sobie eMax i eKonto w Mbanku. Co miesiac mam zamiar
    odkladac niewielka sumke pieniedzy. W jaki sposob i gdzie dokonywac wplat
    zeby placic jak najmniejsze prowizje??? (a najlepiej wogole :)

    Na stronie prowizji i oplat przy zakladce KARTY jest fragment: "Opłata za
    wydanie karty Visa Electron 0 zł "
    Natomiast dwie zakladki nizej EKARTA "Opłata za wydanie eKARTY 20 zł "
    To ile sie placi za wydanie karty przy zakladaniu eKonta ?

    Pozdrawiam
    Morph

  • 2. Data: 2002-08-02 07:57:28
    Temat: Re: Jak przelewac najtaniej do mBank ? Ile za karte ?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "morph" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Natomiast dwie zakladki nizej EKARTA "Opłata za wydanie eKARTY 20 zł "
    > To ile sie placi za wydanie karty przy zakladaniu eKonta ?

    Załóż darmowy rachunek w banku blisko domu i stamtąd przelewaj z małą
    prowizją - np. rach. bieżący w Pekao S.A z dostępem na tzw. szarą kartę IKM.

    Karta Visa do eKonta i eKarta to dwie różne karty.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-08-02 08:00:58
    Od: g...@w...SPAM-PRECZ.pl (Paweł Grajewski)

    On Fri, 2 Aug 2002 09:52:53 +0200, morph <m...@t...pl> wrote:
    > Mam zamiar zalozyc sobie eMax i eKonto w Mbanku. Co miesiac mam zamiar
    > odkladac niewielka sumke pieniedzy. W jaki sposob i gdzie dokonywac wplat
    > zeby placic jak najmniejsze prowizje??? (a najlepiej wogole :)

    Możesz założyć sobie konto np. w LukasBanku, wpłacać w oddziale
    i przelewać do mBanku przez Internet. Wtedy będziesz miał wpłaty za darmo.

> [...]
    > Natomiast dwie zakladki nizej EKARTA "Opłata za wydanie eKARTY 20 zł "
    > To ile sie placi za wydanie karty przy zakladaniu eKonta ?

    Karta Visa Electron jest, jak przeczytałeś, darmowa.

    Płatna jest eKARTA - wirtualna karta służąca do dokonywania transakcji
    w sieci (i nie tylko).

    --
    Pozdrowienia.
    *-[ Paweł Grajewski ]------[ g...@w...pl ]--*

  • 4. Data: 2002-08-02 18:58:24
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "morph" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Załóż darmowy rachunek w banku blisko domu i stamtąd przelewaj z małą
    > prowizją - np. rach. bieżący w Pekao S.A z dostępem na tzw. szarą kartę
    IKM.

    To akurat chybiony pomysl. Przelew w PEKAO kosztuje 3zl, wiec wolalbym juz
    zalozyc konto w innym banku, gdzie placilbym 3zl/mc i mial darmowe przelewy
    w placowce lub przez I-net.
    Poszukaj jakiegos marmurka, ktory spelnia spelnia Twoje oczekiwania co do
    wplat do mBanku i jest blisko miejsca zamieszkania lub masz latwy dostep np.
    kolo pracy itp.

    > Karta Visa do eKonta i eKarta to dwie różne karty.

    Visa Electron to karta do dokonywania platnosci w terminalach
    elektronicznych (w sklepach) oraz wyplat w bankomatach.
    eKArta to karta wirtualna do dokonywania platnosci wirtualnych w Internecie
    lub mozesz skorzystac z formy platnosci "stale obciazanie karty platniczej"
    (podobno dziala w Plusie)