  • 1. Data: 2002-08-02 01:19:35
    Temat: ebanki + linux
    Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom>

    Kilka dni temu pojawi? si? w?tek fortis + linux. Przeczyta?em go
    z ciekawo?ci?, bo równie? mam linuxa i przymierza?em si? do otworzenia
    konta w fortisie. Mogliby?cie napisaae jaki mam wybór? Które banki nie
    wymagaj? zainstalowania windows? Poza mBankiem, bo o nim wiem.
    Moja przegl?darka: opera 6.0 dla linuxa.
    Dzi?ki.

    Zenon Grodzki

  • 2. Data: 2002-08-02 06:25:51
    Temat: Re: ebanki + linux
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "Zenon Grodzki" <z...@l...blaszak.dom> wystukal(a) na
    klawiaturze pare literek w wiadomosci
    > Kilka dni temu pojawił się wątek fortis + linux.
    > Moja przeglądarka: opera 6.0 dla linuxa.

    Ale z ciebie user linuxa, zostaw go w spokoju bo nawet nie potrafisz ustawic
    odpowiedniego kodowania.

  • 3. Data: 2002-08-02 06:59:47
    Od: rmrmg <i...@s...at.ure>

    On Fri, 02 Aug 2002 03:19:35 +0200, Zenon Grodzki napisał takie cóś:

    > Kilka dni temu pojawił się wątek fortis + linux. Przeczytałem go z
    > ciekawością, bo również mam linuxa i przymierzałem się do otworzenia
    > konta w fortisie. Moglibyście napisać jaki mam wybór? Które banki nie
    > wymagają zainstalowania windows? Poza mBankiem, bo o nim wiem. Moja
    > przeglądarka: opera 6.0 dla linuxa. Dzięki.
    ja używam galeona 1.2.5 i inteligo i działa bez problemów

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 4. Data: 2002-08-02 11:15:12
    Od: Tomasz Likus <o...@N...gazeta.pl>

    Zenon Grodzki wrote:

> [...]
    > wymagają zainstalowania windows? Poza mBankiem, bo o nim wiem.
    > Moja przeglądarka: opera 6.0 dla linuxa.

    bskonline chodzi na netscape 4.7x. oprocz tego inteligo i mbank
    (netscape 4.7x, mozilla, opera).

    --
    pozdrawiam,
    omasz

  • 5. Data: 2002-08-03 01:54:55
    Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom>

    Piątek, 2 sierpnia 2002. O 11:15 Tomasz Likus pisze:

    > bskonline chodzi na netscape 4.7x. oprocz tego inteligo i mbank
    > (netscape 4.7x, mozilla, opera).

    Bez żartów. Opera tylko w inteligo i mBanku? No to jestem pod
    wrażeniem.

    Zenon Grodzki

  • 6. Data: 2002-08-03 01:55:01
    Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom>

    Piątek, 2 sierpnia 2002. O 06:25 Marcin I. pisze:

    > Ale z ciebie user linuxa, zostaw go w spokoju bo nawet nie potrafisz ustawic
    > odpowiedniego kodowania.

    Dzięki za zwrócenie uwagi. Z rady niestety nie skorzystam.

    Zenon Grodzki

  • 7. Data: 2002-08-03 07:12:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Aug 03, 2002 at 01:54:55AM +0000, Zenon Grodzki wrote:

    > Bez żartów. Opera tylko w inteligo i mBanku? No to jestem pod
    > wrażeniem.

    Oraz multi, rzecz jasna. IMO lepiej niz mozilla.

    --

    --w