  • 1. Data: 2002-02-18 20:05:14
    Temat: BSK - litościii!!! [nieco długie]
    Od: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>

    Nie wytrzymałem. Tak jak nawet lubię ten bank, to mnie ostatnio rozłożyli...
    1) przerwa konserwacyjna BSKOnLine - no, trochę przydługa, ale niech będzie.
    Przeleewy poczekały do dzisiaj...
    2) bankomat wczoraj rano spotkałem na swojej drodze... Out of service... No
    dobra, mam KK BZWBK, jakoś przetrwam bez gotówki, bo i tak prawie jej już
    nie używam...
    3) RUSZYŁO!!! Udało się wejść... Mam 2Mb, ale BSK chyba mniej, bo ciągnie
    się jak flaki z olejem...
    Wiadomo: użytkownik: blablabla... jakieś dwie minuty na sikanie, bo i tak
    nic się nie dzieje...
    Hasło... Hmmm... No tu się zaczyna problem, bo wymaga 6, 13, 19, 21 i 25
    znaku... Moje hasło tyle nie ma...
    4) Poddaję się, wylogowuję, loguję jeszcze raz... No... Znowu kilka minut
    wolnego... O! Tym razem nawet dobrze się o hasło upomniał... Miga kopertka,
    trzeba by sprawdzić pocztę, 2 tygodnie mnie tu nie było (w końcu po co
    chodzić częściej do banku)
    No widzę... "Przerwa techniczna" raz: otwieram... No dobrze, że się
    dowiedziałem, że mnie próbowali poinformować. Szkoda, że nie zwykłym mailem,
    bo pocztę to przeglądam regularnie, a na BSKOnLine wchodzę tylko, jak coś
    potrzebuję... Zanim się otworzyło - 5 minut w plecy... "Przerwa techniczna"
    po raz drugi - 5 min. w plecy...
    5) Odpisuję im, co o tym myślę, bo jednak cenię trochę swój czas...
    Oczywiście hasło dostępu do klucza, no bo wiadomość supertajna, trzeba
    zabezpieczyć - jeszcze ktoś się dowie, co o nich myślę w takich miłych
    chwilach...
    6) Time-out - znowu użytkownik, znowu hasło :-((
    7) No dobra, może wreszcie puszczę te przelewy... "Brak rachunków, z których
    można dokonać przelewu"... No tego jeszcze dziś nie widziałem... Potem już
    poszło jakoś...
    8) Wychodzę... Time-out... Użytkownik, hasło. No tak, jeszcze ktoś się za
    mnie wyloguje...

    Ja chyba naprawdę lubię ten bank, że się jeszcze nie wylogowałem... ;-))

    Pzdr,

    --
    +--- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash ---+
    |--- w...@k...pl (preferowane/primary) ---|

  • 2. Data: 2002-02-20 18:55:33
    Temat: Re: BSK - litościii!!! [nieco długie]
    Od: "zielony" <z...@p...arena.pl>

> [...]
    > mnie wyloguje...
    >
    > Ja chyba naprawdę lubię ten bank, że się jeszcze nie wylogowałem... ;-))

    cos kiepski to twoje 2mb :), predzej IE ci siada ( popatrz w lewy dolny rog
    czy nie ma komunikatu o bledach na stronie, jak sa to na pewno IE , albo
    twoje 2mb to 2b :)
    a powaznie jakos nigdy nie mialem klopotow z wejsciem - poza przerwami tech
    :)

    zielony

  • 3. Data: 2002-02-20 19:53:48
    Od: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>

    Użytkownik "zielony" <z...@p...arena.pl> napisał w wiadomości
    > cos kiepski to twoje 2mb :), predzej IE ci siada ( popatrz w lewy dolny
    rog
    2Mb sprawdzone, w porywach przy ściąganiu plików dochodzi do 2,5

    > czy nie ma komunikatu o bledach na stronie, jak sa to na pewno IE , albo
    > twoje 2mb to 2b :)

    Komunikatów o błędach nie ma, jest OK.

    > a powaznie jakos nigdy nie mialem klopotow z wejsciem - poza przerwami
    tech

    Było już jakieś info, że modemowcom lepiej się BSK "ciągnie" niż
    "sztywniakom" ;-))

  • 4. Data: 2002-02-22 06:29:36
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Wiesz, i tak masz dobrze, pomysl, jak bys ten przelew musial w banku robic
    to zajelo by cie pewnie cale 5 minut!
    A i bankomat dla ciebie moglby zawsze wyswietlac komunikat "out of servive",
    coz nowoczesnosc...
    Cos mi sie zdaje, ze gosc ktory pisla o mnie, ze niedoroslem do nowoczesnej
    bankowosci troche sie pomylil, to bankowosc nie dorasta do nas...A nawet
    gdyby, to dzieki serdeczne za konto na ktore loguje sie kilka razy po 5
    minut by sprawdzic poczte:))) I to jeszcze nie za darmo...przeciez placisz
    za swoje konto prawda? Prowizjami, oplatami za prowadzenie, prowizja od
    wyplat w bankomatach obcych...ect. Zreszta po co ja to pisze i tak wiekszosc
    z Was tego nie rozumie i bedzie mnie za to karcic piszac o moim
    "dorastaniu".