  • 1. Data: 2002-02-18 19:43:33
    Temat: EC/MC Partner z PeKaO SA
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Co sądzicie o tej karcie? Tak sobie studiuję stronkę PeKaO SA i wydaje mi
    się całkiem ciekawą propozycją.
    Chyba jest to jedna z nielicznych kart kredytowych EC/MC w Polsce (?).
    Czy ktoś wie, jakie trzeba spełnić warunki, aby otrzymać tę kartę (na
    www.karty.pl jest napisane ZDOLNOŚĆ KREDYTOWA. Hmm.... tylko co to dokładnie
    znaczy? ).
    Aha, jaki jest grace-period dla tej karty ?

    pozdrawiam - J.

  • 2. Data: 2002-02-18 23:44:38
    Temat: Re: EC/MC Partner z PeKaO SA
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "JOHNNY" <j...@g...pl> wrote in message news:3c7159c6@news.vogel.pl...
> [...]
    dokładnie
    > znaczy? ).
    > Aha, jaki jest grace-period dla tej karty ?

    No i tu sie zaczynaja schody...
    Ta karta nie ma grace periodu. To minus. Poza tym, jest calkiem ok.

    Rafal

  • 3. Data: 2002-02-19 09:45:46
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Jest OK, poza tym, że nie jest to karta kredytowa, a karta EC/MC z podpiętą
    pożyczką odnawialną.
    Co za interes, jeśli od razu płacisz odsetki.

    Warunki:
    dochód min. 1500 i nie trzeba mieć konta w John Bull Bank.

    Jak chcesz kartę kredytową, przemyśl Lukasa i BZ WBK, mają VC, trochę droższe,a
    le dzięki grace period wyjdziesz i tak na swoje.

    pozdro,

    W.