eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBSK - litościii!!! [nieco długie] › BSK - litościii!!! [nieco długie]
  • Reply-To: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>
    From: "Lukasz Dabrowski vel Woo-cash" <w...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BSK - litościii!!! [nieco długie]
    Date: Mon, 18 Feb 2002 21:05:14 +0100
    Lines: 43
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: kenny.kom-net.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: kenny.kom-net.pl
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1014062775 kenny.kom-net.pl (18 Feb 2002 21:06:15 +0100)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.vogel.pl!nnrp
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164380
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie wytrzymałem. Tak jak nawet lubię ten bank, to mnie ostatnio rozłożyli...
    1) przerwa konserwacyjna BSKOnLine - no, trochę przydługa, ale niech będzie.
    Przeleewy poczekały do dzisiaj...
    2) bankomat wczoraj rano spotkałem na swojej drodze... Out of service... No
    dobra, mam KK BZWBK, jakoś przetrwam bez gotówki, bo i tak prawie jej już
    nie używam...
    3) RUSZYŁO!!! Udało się wejść... Mam 2Mb, ale BSK chyba mniej, bo ciągnie
    się jak flaki z olejem...
    Wiadomo: użytkownik: blablabla... jakieś dwie minuty na sikanie, bo i tak
    nic się nie dzieje...
    Hasło... Hmmm... No tu się zaczyna problem, bo wymaga 6, 13, 19, 21 i 25
    znaku... Moje hasło tyle nie ma...
    4) Poddaję się, wylogowuję, loguję jeszcze raz... No... Znowu kilka minut
    wolnego... O! Tym razem nawet dobrze się o hasło upomniał... Miga kopertka,
    trzeba by sprawdzić pocztę, 2 tygodnie mnie tu nie było (w końcu po co
    chodzić częściej do banku)
    No widzę... "Przerwa techniczna" raz: otwieram... No dobrze, że się
    dowiedziałem, że mnie próbowali poinformować. Szkoda, że nie zwykłym mailem,
    bo pocztę to przeglądam regularnie, a na BSKOnLine wchodzę tylko, jak coś
    potrzebuję... Zanim się otworzyło - 5 minut w plecy... "Przerwa techniczna"
    po raz drugi - 5 min. w plecy...
    5) Odpisuję im, co o tym myślę, bo jednak cenię trochę swój czas...
    Oczywiście hasło dostępu do klucza, no bo wiadomość supertajna, trzeba
    zabezpieczyć - jeszcze ktoś się dowie, co o nich myślę w takich miłych
    chwilach...
    6) Time-out - znowu użytkownik, znowu hasło :-((
    7) No dobra, może wreszcie puszczę te przelewy... "Brak rachunków, z których
    można dokonać przelewu"... No tego jeszcze dziś nie widziałem... Potem już
    poszło jakoś...
    8) Wychodzę... Time-out... Użytkownik, hasło. No tak, jeszcze ktoś się za
    mnie wyloguje...

    Ja chyba naprawdę lubię ten bank, że się jeszcze nie wylogowałem... ;-))

    Pzdr,

    --
    +--- Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash ---+
    |--- w...@k...pl (preferowane/primary) ---|
    |--- l...@b...gnet.pl w...@k...pl ---|
    +--- ICQ: #45256072 GG: #1993638 ---+


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1