  • 1. Data: 2002-01-15 11:12:01
    Temat: BRE ma kłopoty
    Od: "gegu3" <b...@o...pl>

    Taki oto tytuł wyczytałem we wczorajszej witrynie biznes.interia.pl.
    Zastanawiam się czy zamieszanie z elektrimem będzie maiało wływ na Multibank
    no i oczywiście (co mnie bardzej interesuje) na mBank. Może grupowicze mają
    jakieś informacje albo przemyślenia na ten temat.

  • 2. Data: 2002-01-16 12:56:03
    Temat: Re: BRE ma kłopoty
    Od: "Grzegorz M." <h...@p...onet.pl>

    Oczywiście, że ma. Proszę porozmawiać z pracownikami banku?