  • 11. Data: 2002-05-27 06:43:13
    Temat: Re: BRE, NOM i widoczność
    Od: <p...@p...com>

    > widoczność nr rozliczeniowego 11401616 z faktur NOM
    >
    > KB24:
    > Wpisany numer rachunku jest niepoprawny. Nie istnieje bank o
    > wpisanym numerze (pierwsze 8 cyfr wprowadzonego numeru
    > rachunku). Sprawdź wpisany numer, a także upewnij się, że po
    > numerze tym jest wpisany myślnik, a nastepnie spróbuj ponownie.
    >
    > ePKO
    > rozpoznawany jako BRE Centrala
    >
    > Nordea
    > ! Niepoprawny numer rozliczeniowy oddziału !
    >
    > w mBanku jest rozpoznawany jako: BRE Bank SA

    E-Integrum

    Podany numer kierunkowy Banku jest nieprawidłowy.

    Przemek

  • 12. Data: 2002-05-27 06:46:25
    Od: <p...@p...com>

    > E-Integrum
    >
    > Podany numer kierunkowy Banku jest nieprawidłowy.

    i jeszcze: FORTIS

    Nazwa banku: Bank przejmujacy - 11400000

    P.

  • 13. Data: 2002-05-27 12:32:17
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    BSK on-line:
    Podano błędny kod banku

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 14. Data: 2002-05-27 18:52:56
    Temat: Re: BRE, NOM i sprawa przelewow
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> writes:

    > Jeżeli chcesz wiedzieć ile impulsów wygadałes to musisz wysłać pisemną
    > prośbę do NOM.
    > Możesz wysłać fax i po podaniu danych abonenta oraz numeru ewidencyjnego
    > klienta TPSA, wyślą tobie listę wydzwonionych impulsów z podziałem na
    > miesiące, więc wiesz ile zapłacisz.
    > Lista obejmuje minione miesiące tzn. na dzień dzisiejszy dpostaniesz
    > rozpiskę do kwietnia ale pamiętaj, że nie jest to billing z
    > wyszczególnionymi połączeniami.

    Tzn. mam rozumiec, ze na fakturze NOM w ogole nie ma ilosci sprzedanego
    towaru (uslugi)?
    No coz, w sumie to juz bardziej niezgodne z prawem sie nie zrobi.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2002-05-28 09:58:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> writes:

    > Tzn. mam rozumiec, ze na fakturze NOM w ogole nie ma ilosci
    > sprzedanego towaru (uslugi)? No coz, w sumie to juz bardziej
    > niezgodne z prawem sie nie zrobi.

    Jest liczba "impulsow", dokladnie tak samo, jak na fakturach TPSA.

    MJ

  • 16. Data: 2002-05-28 10:09:17
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jest liczba "impulsow", dokladnie tak samo, jak na fakturach TPSA.

    Swoja droga ludzie ktorzy teraz bede krecic z placeniem za NOM to... to ich
    postepowanie to zwykle sukinsyn...
    Juz za sam fakt, ze sie wzmania konkurencje TPSA trzeba zaplacic :)

  • 17. Data: 2002-05-28 11:56:52
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości >

    > Jest liczba "impulsow", dokladnie tak samo, jak na fakturach TPSA.

    Czego (liczenia ceny po impulsach) nie przewidywał cennik NOM podany do
    publicznej wiadomości.
    Reklamacja w tej sprawie na stronie www.telefonia.skonet.pl

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 18. Data: 2002-05-29 08:35:14
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Tzn. mam rozumiec, ze na fakturze NOM w ogole nie ma ilosci sprzedanego
    > towaru (uslugi)?
    > No coz, w sumie to juz bardziej niezgodne z prawem sie nie zrobi.

    Na fakturze jest liczba impuslów ale nie będziesz miał podziału na
    poszczególne miesiące.
    A zamawiana lista jest dla tych co chcą wiedzieć ile mają szykować kasy aby
    nie dostać zawału jak przyjdzie rachunek za okres od lipca. Ja jeszcze nie
    otrzymałem faktury, więc szukuję się do zawału ;-)))

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2002-05-29 08:51:15
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czego (liczenia ceny po impulsach) nie przewidywał cennik NOM podany do
    > publicznej wiadomości.
    > Reklamacja w tej sprawie na stronie www.telefonia.skonet.pl

    Cennik TPSA też podaje ceny za minutę mimo, że płacisz za impulsy.
    Jak zwykle znajdą się kombinatorzy, którzy wydzwonili "duże" rachunki, a
    teraz będą uchylać się od płacenia, typowa polska mentalność :(
    Podkładajcie nogi NOM, a do wyboru zostanie TYLKO TPSA, bo Netia chce
    przedpłaty 20zł/mc bez względu na ilość wygadanych minut, a reszta obsługuje
    firmy, więc wybór i tak jest mizerny.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2002-05-29 10:53:44
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cennik TPSA też podaje ceny za minutę mimo, że płacisz za impulsy.

    Wbrew temu co piszesz, cennik TPSA podaje cenę za minutę, ale jednocześnie
    definiuje sposób naliczania tych opłat na podstawie jednostek
    taryfikacyjnych czego nie zrobił cennik NOM.

    > Jak zwykle znajdą się kombinatorzy, którzy wydzwonili "duże" rachunki, a
    > teraz będą uchylać się od płacenia, typowa polska mentalność :(

    Ja nię nie uchylam, ale nie zapłacę na podstawie faktury z wadami prawnymi.
    Nawiasem mówiąc też jeszcze faktury nie dostałem (ale kilka juz widziałem) i
    nie sądzę, aby kwota do zapłacenia przeze mnie była większa niż 20 zł.

    > Podkładajcie nogi NOM, a do wyboru zostanie TYLKO TPSA, bo Netia chce
    > przedpłaty 20zł/mc bez względu na ilość wygadanych minut, a reszta
    obsługuje
    > firmy, więc wybór i tak jest mizerny.

    A i owszem i nigdy nie będzie lepiej jeżeli wszyscy pójdą spokojnie na rzeź.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl