  • 1. Data: 2002-05-26 18:16:54
    Temat: konkurs multi - jaki numer?
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Czy w konkursie multibanku podaje się numer klienta czy 8 ostatnich cyfr
    konta?
    W regulaminie konkursu pisze o numerze klienta a przy zakładaniu konta pisze
    (jest napisane) 8 ostatnich cyfr konta...

    Marcin Lubojański
    ----==== www.tramping.slask.prv.pl ====----
    -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych
    -- tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy'
    ----==============================----

  • 2. Data: 2002-05-26 18:38:03
    Temat: Re: konkurs multi - jaki numer?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 26 May 2002 20:16:54 +0200, "Marcin Lubojański"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >W regulaminie konkursu pisze o numerze klienta a przy zakładaniu konta pisze
    >(jest napisane) 8 ostatnich cyfr konta...

    gdzie w regulaminie jest zapis o numerze klienta ?

    "IV. Zasady udziału w Konkursie

    1. W polu identyfikującym Uczestnika, wypełniający wniosek wpisuje
    ostatnich osiem cyfr numeru rachunku, jaki Uczestnik posiada w
    MultiBanku /MultiKonto jestem, ja, my, Business Class/ według
    poniższego wzoru:"

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl