    From: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BRE, NOM i sprawa przelewow
    Date: Wed, 29 May 2002 12:53:44 +0200

    Użytkownik "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ad24qb$p2g$1@news.tpi.pl...

    > Cennik TPSA też podaje ceny za minutę mimo, że płacisz za impulsy.

    Wbrew temu co piszesz, cennik TPSA podaje cenę za minutę, ale jednocześnie
    definiuje sposób naliczania tych opłat na podstawie jednostek
    taryfikacyjnych czego nie zrobił cennik NOM.

    > Jak zwykle znajdą się kombinatorzy, którzy wydzwonili "duże" rachunki, a
    > teraz będą uchylać się od płacenia, typowa polska mentalność :(

    Ja nię nie uchylam, ale nie zapłacę na podstawie faktury z wadami prawnymi.
    Nawiasem mówiąc też jeszcze faktury nie dostałem (ale kilka juz widziałem) i
    nie sądzę, aby kwota do zapłacenia przeze mnie była większa niż 20 zł.

    > Podkładajcie nogi NOM, a do wyboru zostanie TYLKO TPSA, bo Netia chce
    > przedpłaty 20zł/mc bez względu na ilość wygadanych minut, a reszta
    obsługuje
    > firmy, więc wybór i tak jest mizerny.

    A i owszem i nigdy nie będzie lepiej jeżeli wszyscy pójdą spokojnie na rzeź.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl