Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2002-05-26 16:46:40
Temat:[Invest-Bank SA] Bankowość Elektroniczna
Od:"Metaxa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzysta już ktoś, możecie powiedzieć jak się to sprawdza?

Metaxa

m...@s...pl
http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

2. Data: 2002-05-26 18:01:25
Temat:Re: [Invest-Bank SA] Bankowo?ć Elektroniczna
Od:Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 May 2002 18:46:40 +0200, "Metaxa" <m...@s...pl> wrote:

>Korzysta już ktoś, możecie powiedzieć jak się to sprawdza?

Na razie przeszedlem przez rejestracje w inecie.
Generowanie klucza przez aplet javy (podobnie jak w BSK i BPH)
Przez pierwszy miesiac za free a potem niewiadomo jakie oplaty (tylko
- "beda konkurencyjne".
Ktos tu podawal jakies kosmiczne, ale zrodla nie pamietam.

PS, czy mi sie zdaje czy przy rejestracji trzeba wyrazic zgode na
pzetwarzanie w celach marketringowych ?!
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl

3. Data: 2002-05-26 18:16:46
Temat:Re: [Invest-Bank SA] Bankowość Elektroniczna
Od:<z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Korzysta już ktoś, możecie powiedzieć jak się to sprawdza?

Z ciekawości zainteresowałem się ich ofertą - z tego co można się dowiedzieć o
szczegółach (koszty i technika) to daleko im do konkurencji :(
Być może próbę zaliczą wpierw kolekcjonerzy kart ;)